Marcin9 Napisano 26 Maja 2015 Udostępnij Napisano 26 Maja 2015 Witam Dostępne są gdzieś instrukcje serwisowe do Epicona RLRC? Jaki olej muszę kupić? Jakiej firmy olej polecacie? Na co uważać podczas serwisu? Z góry dziekuje za pomoc i pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ACTIVIA Napisano 26 Maja 2015 Udostępnij Napisano 26 Maja 2015 Wymiana jest łatwa lecz pierw powiedz czy amorek masz na gwarze czy już nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin9 Napisano 26 Maja 2015 Autor Udostępnij Napisano 26 Maja 2015 Na gwaranci kupiony od Ciebie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ACTIVIA Napisano 26 Maja 2015 Udostępnij Napisano 26 Maja 2015 Poszukaj na You Tube może coś tam będzie. Ponadto uważaj, bo miałem niedawno podobnego klienta co w ogóle się nie znał na tym i spierdzielił cały kartridż Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin9 Napisano 26 Maja 2015 Autor Udostępnij Napisano 26 Maja 2015 (edytowane) Poszukaj na You Tube może coś tam będzie. Już szukałem na yt ale nic nie znalazłem. Szukałem też na stronie sr ale nie znalazłem. spierdzielił cały kartridż Tego raczej nie będę na razie ruszał ponieważ 1000km to chyba za mały przebieg na rozkręcanie kartridż i wymianę oleju w nim. Na razie chciałbym tylko wymienić olej w lagach i nasączyć gąbeczki jeśli są w tym amortyzatorze. Jaki olej polecasz do dolnych lag i gąbeczek jeśli są? Jakiś smar muszę kupić czy wystarczy tylko olej? Ps. Jest to rocznik 2014 Edytowane 26 Maja 2015 przez Marcin9 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin9 Napisano 27 Maja 2015 Autor Udostępnij Napisano 27 Maja 2015 Naprawdę nikt nie wie jaki olej muszę kupić? Nie ma nigdzie instrukcji do tego amortyzatora? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ACTIVIA Napisano 27 Maja 2015 Udostępnij Napisano 27 Maja 2015 A oto ci chodziło!!! Na dolne lagi lejesz olej w miarę rzadki tj 2,5W. W Epiconach to musisz uważać od strony popychacza bo tam od zewnatrz jest tylko podkłądka i srubka i nie ma żadnego uszczelniania od wewnątrz w porównaniu od strony kartridża. Po uszczelnieniu tej śrubki, (tzn jakaś podkładka gumowi itp.) to możesz wlać po 15ml z każdej strony, Co do uszczelek olejowych to tam już zamocz je w miarę gęstszym oleju z tego względu że dłużej wtedy to trzyma i nie wysusza się. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin9 Napisano 27 Maja 2015 Autor Udostępnij Napisano 27 Maja 2015 Taki może być? http://www.cyklotur.com/czesci/amortyzatory-rowerowe/smary-oleje/p,olej-do-amortyzatorow-moto-racing-2-5w-1l-motorex,1405.html Jaką gęstość kupić do gąbek? Smar jakiś będzie potrzebny czy nie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ACTIVIA Napisano 28 Maja 2015 Udostępnij Napisano 28 Maja 2015 Do gabek daję 15W. A co do smarow to tez by się przydał przy smarowaniu od środka uszczelek przeciwkurzowych przed wsadzeniem do górnych lagów. Smar kup sobie w jakimś małym opakowaniu - tubce byle by tanio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin9 Napisano 28 Maja 2015 Autor Udostępnij Napisano 28 Maja 2015 http://www.cyklotur.com/narzedzia-i-smary/oleje-pozostale/p,olej-do-amortyzatorow-moto-racing-15w-1l-motorex,1400.html http://www.cyklotur.com/czesci/amortyzatory-rowerowe/smary-oleje/p,olej-do-amortyzatorow-moto-racing-2-5w-1l-motorex,1405.html Taki smar może być? http://rower-sport.pl/pl/p/Smar-FINISH-LINE-Premium-GREASE-tuba-100g./317 Czy lepiej kupić coś typowo do amortyzatorów? Taki zestaw wystarczy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ACTIVIA Napisano 28 Maja 2015 Udostępnij Napisano 28 Maja 2015 No i bajer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bwbw Napisano 28 Maja 2015 Udostępnij Napisano 28 Maja 2015 @Marcin9 czy jak będziesz rozkręcać tego amorka, to możesz nagrać jakiś filmik, czy ew. potem napisać jakaś instrukcję dla potomnych ?@ACTIVIA czy serwis EPICONA RLRC z 2012 będzie się różnić od tego tuta 2014?Z góry dzięki.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin9 Napisano 28 Maja 2015 Autor Udostępnij Napisano 28 Maja 2015 popychacza bo tam od zewnatrz jest tylko podkłądka i srubka i nie ma żadnego uszczelniania od wewnątrz w porównaniu od strony kartridża Jako uszczelniacz mogę użyć kawałka dętki? @Marcin9 czy jak będziesz rozkręcać tego amorka, to możesz nagrać jakiś filmik, czy ew. potem napisać jakaś instrukcję dla potomnych ? Postaram się porobić zdjęcia i opisać na forum ale dopiero za tydzień Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rulez Napisano 28 Maja 2015 Udostępnij Napisano 28 Maja 2015 (edytowane) Dętka nie jest odporna na olej, zacznie się rozłazić, najlepiej było by kupić uszczelniasz tego typu : http://www.sklepdlarolnika.pl/uszczelka-metalowo-gumowa-227x30x2-wspomaganie-c-385a/989/produkt.htm można też kupić zwykły o-ring . Powinny być w każdym sklepie z częściami do ciężarówek lub innym sklepie technicznym, w Jarocinie pewnie się taki sklep znajdzie ... np tu: http://www.autoport-jarocin.pl/ Edytowane 28 Maja 2015 przez Rulez Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin9 Napisano 28 Maja 2015 Autor Udostępnij Napisano 28 Maja 2015 Wpisałem na allegro Uszczelka metalowo-gumowa i wyskoczyło takie coś http://allegro.pl/uszczelka-metalowo-gumowa-pompy-wspomagania-nissan-i5351828448.html Ta cenna to chyba jakiś żart lub pomyłka no chyba że jest wykonana że złota Na szczęście są też w normalnej cenie http://allegro.pl/podkladka-uszczelka-metalowo-gumowa-14mm-i5394405533.html Powinny być w każdym sklepie z częściami do ciężarówek lub innym sklepie technicznym, w Jarocinie pewnie się taki sklep znajdzie ... np tu: Dzięki jutro skocze do tego sklepu może będą mieli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ACTIVIA Napisano 28 Maja 2015 Udostępnij Napisano 28 Maja 2015 @Marcin9 czy jak będziesz rozkręcać tego amorka, to możesz nagrać jakiś filmik, czy ew. potem napisać jakaś instrukcję dla potomnych ? @ACTIVIA czy serwis EPICONA RLRC z 2012 będzie się różnić od tego tuta 2014? Z góry dzięki. Pozdrawiam Różnią się tylko grubością rurek tej części dłuższej. z 2014/15 mają już grubsze i lepsze kartridże Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
seczuan Napisano 6 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2015 Panowie podpiszę się pod temat.Zacznę że amor miał już na początku sezonu iść na serwis, ale ze względu na braki finansowe pomysł musiał czekać, aż do dzisiaj kiedy urodził mi się z nim problem.W Amorze puściła blokada, najprawdopodobniej na blokadzie za duża dziura (tak to jest jak się komuś daje przejechać i zaczyna się bawić) (i rozkręciła się śruba oznaczona strzałką, temat już kiedyś przerabiałem więc skręciłem i blokada wróciła, ale tym razem doszło do wycieku oleju, bo jak wyciągałem kartridż to olej już poleciał, musiało się tak rozkręcić że uciekł. Wyciek był na tyle spory że postanowiłem wymienić zawartość kartridźa tylko teraz nie wiem jak i ile go tam wlać, czy do 1 czy 2 czy może do obu tylko jak to później skręcić by nie ulać ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ACTIVIA Napisano 6 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2015 Najlepiej to wlewać wtedy kiedy te dwa są skręcone zaś ten czarny odkręcony. oczywiście idzie zalać olejem kartridż mając rozkręcony sam środek lecz jak nie za bardzo wiesz jak to robić to nie polecam bo wystarczy że lekko chwycisz czymś rurkę i możesz już mieć kłopoty poprzez problemy pracy popychacza, ze względu że te rurki są cieńkie. Nigdy nie używaj żadnych kleszczy do przytrzymania rurek!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
seczuan Napisano 6 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2015 trochę lipa rozumiem że ten czarny mam odkręcić, tyle że on nie za bardzo chce się odkręcić, a nie chce tak jak piszesz łapać czymś bo mogę powyginać i albo jeszcze gorzej coś zrobić więc chyba będę musiał wlać jak będą miał rozkręcone 1 i 2 ile trzeba wlać tego oleju ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ACTIVIA Napisano 6 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2015 Najlepiej to było by może gdybyś mi go wysłał. Zrobię ci to całe za niedużą kwotę lecz nie będę cie miał na sumieniu doradzając ci teraz ile oleju i jak to poskładać, bo coś "zepsujesz" i potem będziesz miał pretensje do mnie, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
seczuan Napisano 6 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2015 najlepiej by było gdybym ci go wysłał, ale w obecnej sytuacji nie posiadam nawet na browara na dzisiejszy mecz a co dopiero na serwis amorka muszę zrobić na razie we własnym zakresie to co się da, a serwis i tak jest w planie więc jak tylko zdobędę fundusze na pewno się odezwęposiadam olej 10w do amortyzatorów motorowych i z braku laku chyba go wleje nie będę miał do ciebie żadnych pretensji, jedyne jakie mogę mieć to do siebie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.