maatteusz Napisano 26 Maja 2015 Udostępnij Napisano 26 Maja 2015 Hej. Czy na takie spodnie http://www.decathlon.pl/legginsy-na-rower-mskie-300-czarne-id_8327979.html trzeba coś zakładać? Na rowerze jeżdżę już od dawna ale niestety nie znam się na odzieży rowerowej a chciałbym sobie coś takiego kupić na chłodniejsze dni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
modrzew Napisano 26 Maja 2015 Udostępnij Napisano 26 Maja 2015 A jakość tej wkładki będzie Ci pasować? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
akawisz Napisano 26 Maja 2015 Udostępnij Napisano 26 Maja 2015 Kupiłem kiedyś podobne leginsy w Decathlonie jako pierwsze spodnie rowerowe, niestety po pewnym wkładka przestała mi odpowiadać i dodatkowo zaczęła się przesuwać ku przodowi. Po pół roku pozbyłem się spodni. Osobiście wolę spodnie na szelkach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maatteusz Napisano 26 Maja 2015 Autor Udostępnij Napisano 26 Maja 2015 Co do wkładki to nie wiem czy będzie pasować bo nigdy jeszcze nie miałem spodni z wkładką a jeżdżę sporo 8-10 tyś rocznie. Może obeszłoby się bez tej wkładki, ale chciałbym coś obcisłego na jesień lub nawet takie pogody jak teraz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
modrzew Napisano 26 Maja 2015 Udostępnij Napisano 26 Maja 2015 Jak może być bez wkładki, bo nie oszukujmy się - poniżej serii 520 są IMHO tandetne, to poszukaj wśród gatek biegowych. A jak już chcesz się bawić w kolarskie ubiory, to jak przedmówca wspomniał coś na szelkach. I z dobrą wkładką, choć tu dobra to pojęcie względne, bo każda d u p a inna PS. Co za idiotyczna cenzura na forum, wyraz d u p a zamienia na "nic nie wyszło". Litości! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...