Skocz do zawartości

[trening przed jazdą] Jaki?

MaciekBora

Rekomendowane odpowiedzi

• 3 tygodnie później...

sorry Panowie ale widze że zrobiliście tu ładny off topic a że jestem w temacie to się wypowiem, jestem nauczycielem WF rok pracy za mną i u mnie w szkole nie ma czegoś takiego jak opisujecie, organizujemy zawody, urozmaicamy lekcje, chodzimy w zimie na lodowisko i nie w glowie nam takie rzeczy o których piszecie wyżej choć patrząc jacy ludzie ze mną studiowali to się nie dziwię że niektórzy tak się zachowują, wstyd mi za nich !

sorry Panowie ale widze że zrobiliście tu ładny off topic a że jestem w temacie to się wypowiem, jestem nauczycielem WF rok pracy za mną i u mnie w szkole nie ma czegoś takiego jak opisujecie, organizujemy zawody, urozmaicamy lekcje, chodzimy w zimie na lodowisko i nie w glowie nam takie rzeczy o których piszecie wyżej choć patrząc jacy ludzie ze mną studiowali to się nie dziwię że niektórzy tak się zachowują, wstyd mi za nich !

hmm... ciekawe. a gdzie jest taka fajna szkola ze sa normalne wfy? na ktorych sie cos rozwija?

ha jest zapewne więcej takich szkół, ja akurat pracuję w Pszczynie choć muszę wam przyznać że z roku na rok jest więcej uczniów (mowa o gimnazjum) którzy unikają lekcji, a to zwolnienia , a to nie chodzą wolą zamiast się ruszać komputer a konsekwencje takiego postępowania chyba nie muszę wam przedstawiać... pozdro i życze wam lepszych nauczycieli wf.

• 2 miesiące temu...

osobiście to choć uwielbiam jeździć i robie wszyskto w tym kierunku to tak samo nie znosze w-fu