bjbravo21 Napisano 23 Maja 2015 Napisano 23 Maja 2015 Witam. Jak w temacie, mam dylemat pomiędzy tymi dwoma rowerumi. Szukam dobrego hardtail'a na kołach 27,5 właśnie w tym przedziale cenowym (do 2800zł). Ma ktoś doświadczenie z tymi maszynami? Polecacie coś innej marki? Z góry dziękuję za odpowiedź
rock4choice Napisano 24 Maja 2015 Napisano 24 Maja 2015 Nie znam się, to się wypowiem. Ja sam ostatnio zakładałem temat prosząc o poradę, wybierałem między Hexagonem X8 a Levelem R4. Poszukaj, może opinie jakie tam są nt. tego modelu Krossa coś Ci pomogą Mnie pomogły. Koniec końców od wczoraj mam Level R4 w kolorze czarno-pomarańczowy mat. Powiem Ci tyle, że rower prezentuje się na żywo pięknie, kolory są żywe i cieszą oko. Dzisiaj zrobiłem nim po pracy pierwsze 50km w bardzo kiepskiej pogodzie (bez deszczu ale wilgotno,błotno, mokro i zimno) i jestem mega zadowolony, Smart Samy toczą się (co mnie zdziwiło) bez większych oporów, rower się w miarę lekko prowadzi, hamulce dały rade, wszystko ładnie działało - choć wiadomo, ewentualne mankamenty zawsze wychodzą z czasem, ale ja nie z tych co kupią i narzekają - w terenie banan nie schodził mi z twarzy Nie mam jeszcze takiej wiedzy żeby zasądzić czy Kellys lepszy, na papierze wydaje się że tak, przednia przerzutka, amortyzator, manetki - z lepszych grup niż w Krossie. Kross znów ma z tyłu deore. Fajnie by było, jakby ktoś mądrzejszy napisał czy lepiej mieć i manetki i przerzutki Alivio, czy tak jak w R4, mieszankę Deore-Altus. A amortyzator ponoć i tak nie zrobi wielkiej różnicy... Ja R4 polecam za same walory estetyczne, wydaje mi się w subiektywnej opinii ładniejszy niż Kellys pozdrawiam
bjbravo21 Napisano 24 Maja 2015 Autor Napisano 24 Maja 2015 Dziękuję pięknie. Gdzieś czytałem że kellys robi słabe ramy, które szybko pękają. Ale były to wypowiedzi z 2007 roku, więc może coś poszło do przodu.