Gorthin Napisano 23 Maja 2015 Udostępnij Napisano 23 Maja 2015 Witam, chciałem kupić taką treningówkę jako dodatkowy rower. Ale nie mam pomysłu jaki by tu kupić. Póki co wybieram między: Merida Race 80: http://www.rowerymerida.pl/produkt968/race-80-rower-merida.html Triban 500: http://www.decathlon.pl/rower-szosowy-btwin-triban-500-id_8306944.html Triban 520C1: http://www.decathlon.pl/triban-520-c1-id_8322663.html Vento 1.0: http://www.go-sport.pl/rowery-szosowe/273-vento-10.html Scott Speedster 50 FB: http://www.scott.pl/produkt/182/561/rower-speedster-50-fb/ Scott Speedster 60: http://www.scott.pl/produkt/182/562/rower-speedster-60/ Chcę rower nowy. Po prostu. Powiem szczerze, że jak zobaczyłem Meridę to się w niej zakochałem. Z miejsca. I najbardziej skłaniam się ku niej. Na tym rowerku mam zamiar jeździć 3 góra 4 dni w tygodniu, bo na więcej nie mam czasu. Może jakieś sugestie? Czy ten Claris w Meridzie ujdzie w tłoku? Tak wiem, najlepiej by było kupić Ultegrę. Tak samo jak najlepiej by było aby każdy Ferrari jeździł. Jak odłoże kasę, to za 3-4 lata (tyle planuję ten rowerek pokatować) to kupię sobie coś z absolutnej górnej półki za kilka dobrych tysięcy, póki co w takiego mierzę. Mam nadzieje, że pomożecie. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Darek79 Napisano 23 Maja 2015 Udostępnij Napisano 23 Maja 2015 Triban zarówno 500 jak i 520 jest w lepszym wyborem od tych pozostałych ( ma lepszy osprzęt) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gorthin Napisano 23 Maja 2015 Autor Udostępnij Napisano 23 Maja 2015 Niby ten Triban nie jest złym wyborem. Ale problem jest aby można go było kupić, nigdzie w Decathlonie go nie ma, ciężko powiedzieć kiedy będzie, a chciałem jeszcze raz na niego usiąść i zobaczyć. To raz. A dwa, to spotkałem się z opinią: "Decathlon nie podaje że w rowerach 48" i 51" koła nie są 700C tylko 571. Koła są nie do kupienia w Polsce." I nie wiem jak z tym jest tak naprawdę. A osobiście chcę kupić 700C. Triban to taki opcjonalny wybór, ze względu na czas realizacji. A do następnego weekendu chcę już coś kupić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomeeek07 Napisano 23 Maja 2015 Udostępnij Napisano 23 Maja 2015 W Tribanie 520 w każdym rozmiarze koła mają rozmiar 700C, w tribanach 500 faktycznie są mniejsze w 51" i 48". Na stronie Decathlonu można sobie sprawdzić w jakich sklepach są poszczególne rozmiary, jeśli w Twoim najbliższym sklepie nie ma odpowiadającego Ci rozmiaru, to wystarczy się z nimi skontaktować i sprowadzą go z innego sklepu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Darek79 Napisano 23 Maja 2015 Udostępnij Napisano 23 Maja 2015 napisz jaki rozmiar potrzebujesz- będzie łatwiej coś Ci doradzić. jak nie ma 500-tki kup 520 i po kłopocie. Telefon na infolinie dec-a i będziesz wiedział gdzie jest taki rower jakiego szukasz- wyślą Ci go na Twój adres. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gorthin Napisano 23 Maja 2015 Autor Udostępnij Napisano 23 Maja 2015 Generalnie dzwoniłem na infolinię Decathlonu. Triban 500 praktycznie będzie niedostępny, a te co są (jeden w Targówku i dwa w Poznaniu) mają rozmiar ramy 54, więc raczej odpadają. Triban bardzo fajny rower, ale ten jego brak dostępności jest tragiczny. Może coś innego z pozostałych, albo inna propozycja? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KartofeL Napisano 23 Maja 2015 Udostępnij Napisano 23 Maja 2015 Jest dostępność elegancka Tribana 520. Zamów przez internet niech przywiozą do "Twojego" sklepu i się przymierzysz. Nie musisz go wcale kupić, ale nic nowego lepszego nie znajdziesz. Widzę, że opony 25C dali, w Tribanie 500 były 23C. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gorthin Napisano 24 Maja 2015 Autor Udostępnij Napisano 24 Maja 2015 No tak, ten Triban 520 C1 jeszcze można spotkać. Co o nim sądzicie? Koła 700 ma. Opona 25C, da radę założyć ewentualnie 23? I że się tak spytam, jak to jest z tymi rowerami Triban, czy ewentualnie podczas naprawy czy wymiany, mogę założyć koła obojętnie jakiej firmy czy muszę szukać koła firmy B'Twin? Albo w przyszłości jakąś kasetę za rok czy dwa? Jak to wygląda, kompatybilne to wszystko jest? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
radziuGD Napisano 24 Maja 2015 Udostępnij Napisano 24 Maja 2015 O kompatybilność szpeju się nie martw, bo nie ma w tribanach autorskich patentów deci. Przymierz się do jakiegokolwiek tribana, dobierz rozmiar i zamów 520 c1 przez neta, ramy we wszystkich mają tą samą geometrię. Co do wyboru tribana, jeśli nie będziesz chciał nic w nim ulepszać -kupuj. Jeśli jednak planujesz jakieś upgrejdy - można pomyśleć o czymś innym nawet z gorszym osprzętem a na ciekawszej ramie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KartofeL Napisano 24 Maja 2015 Udostępnij Napisano 24 Maja 2015 Opony są właśnie lepsze. Nawet Zawodowcy jeżdżą na szerszych niż 23 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gorthin Napisano 24 Maja 2015 Autor Udostępnij Napisano 24 Maja 2015 Jeszcze mam okazję na dwa modele blisko mnie: Rower Atala SLR 150 nero Rama: Alluminio Racing, sterzo integrato Mechanizm korbowy: Alluminio 50/34 Przednia przerzutka: Shimano Claris FD-2400F 31,8mm Hamulce: Alluminio caliper Koła: Alluminio doppia camera 32 fori Byte Fiandre Kierownica: Byte alluminio Siodło: Selle Royal Seta Rozmiar: L Widelec: Hi-Ten Tig ROAD 28″ Stery: FSA No.16CC 1″1/8 Tylna Przerzutka: Shimano Claris RD-2400 8V Manetki: Shimano Claris ST-2400 8x2s Kaseta: Shimano CS-HG50 8V 12-25 Pedały: Alluminio corsa Piasty: Alluminio 32 fori Mostek: Byte alluminio Sztyca: Byte alluminio 27,2mm Opony: Byte 3 Valli 700×23 Kolor: nero_verde No i droższy od pierwszego: Rower Atala SLR 200 Xenon 20V Bian Rama: Alluminio 7005, triplo spessore, sterzo integrato Mechanizm korbowy: FSA Vero compact 50/34 Przednia przerzutka: Campagnolo FD11-VL Hamulce: FSA Gossamer Ruote: Byte Roubaix 2×12 Koła: Alluminio doppia camera 32 fori Airline 4 (Roubaix) Kierownica: Alluminio, oversize Siodło: Selle Royal Seta Rozmiar: L Widelec: Alluminio con foderi in carbonio Stery: Semi integrata 1″1/8 A-Head Tylna Przerzutka: Campagnolo Xenon RD7-XE 10s Manetki: Campagnolo Xenon EP11-XE Ergopower Kaseta: Campagnolo Veloce CS9-VL 10s 12/25 Piasty: KT alu Mostek: Ahead, alluminio, oversize Sztyca: Alluminio 31,6mm Opony: Schwalbe Lugano 700×23 Ale szczerze mówiąc nie spotkałem się z tą firmą? Porządne te rowery i osprzęt? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gorthin Napisano 25 Maja 2015 Autor Udostępnij Napisano 25 Maja 2015 Ktoś coś wie na temat Atali i grupy Campagnolo Xenon? Czy warto to kupować, jutro mam jechać rower oglądać, i nie wiem czy warto sobie głowę zawracać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gorthin Napisano 26 Maja 2015 Autor Udostępnij Napisano 26 Maja 2015 http://www.romet.pl/Rower,HURAGAN_10,10,675,676,14096,2015.html To już ostatni rower. Co o nim myślicie. Cena oczywiście nie 2500zł. Mogę za dużo mniej go wytargować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KartofeL Napisano 26 Maja 2015 Udostępnij Napisano 26 Maja 2015 Te wszystkie rowery są gorsze od Tribana 520, mają słabsze osprzętu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gorthin Napisano 26 Maja 2015 Autor Udostępnij Napisano 26 Maja 2015 Czyli jednak sugerujesz Tribana. Ok. W sobotę będę w sklepie to się przymierzę do niego. Na żywo może wypadnie lepiej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.