Skocz do zawartości

[Zakup] Szosa do 2600zł.


Gorthin

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

chciałem kupić taką treningówkę jako dodatkowy rower. Ale nie mam pomysłu jaki by tu kupić. Póki co wybieram między:

 

Merida Race 80:

http://www.rowerymerida.pl/produkt968/race-80-rower-merida.html

 

Triban 500:

http://www.decathlon.pl/rower-szosowy-btwin-triban-500-id_8306944.html

 

Triban 520C1:

http://www.decathlon.pl/triban-520-c1-id_8322663.html

 

Vento 1.0:

http://www.go-sport.pl/rowery-szosowe/273-vento-10.html

 

Scott Speedster 50 FB:

http://www.scott.pl/produkt/182/561/rower-speedster-50-fb/

 

Scott Speedster 60:

http://www.scott.pl/produkt/182/562/rower-speedster-60/

 

Chcę rower nowy. Po prostu.

Powiem szczerze, że jak zobaczyłem Meridę to się w niej zakochałem. Z miejsca. I najbardziej skłaniam się ku niej.

 

Na tym rowerku mam zamiar jeździć 3 góra 4 dni w tygodniu, bo na więcej nie mam czasu.

Może jakieś sugestie? Czy ten Claris w Meridzie ujdzie w tłoku?

 

Tak wiem, najlepiej by było kupić Ultegrę. Tak samo jak najlepiej by było aby każdy Ferrari jeździł. Jak odłoże kasę, to za 3-4 lata (tyle planuję ten rowerek pokatować) to kupię sobie coś z absolutnej górnej półki za kilka dobrych tysięcy, póki co w takiego mierzę. Mam nadzieje, że pomożecie.

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niby ten Triban nie jest złym wyborem. Ale problem jest aby można go było kupić, nigdzie w Decathlonie go nie ma, ciężko powiedzieć kiedy będzie, a chciałem jeszcze raz na niego usiąść i zobaczyć. To raz.

 

A dwa, to spotkałem się z opinią: "Decathlon nie podaje że w rowerach 48" i 51" koła nie są 700C tylko 571. Koła są nie do kupienia w Polsce."

 

I nie wiem jak z tym jest tak naprawdę. A osobiście chcę kupić 700C. Triban to taki opcjonalny wybór, ze względu na czas realizacji. A do następnego weekendu chcę już coś kupić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Tribanie 520 w każdym rozmiarze koła mają rozmiar 700C, w tribanach 500 faktycznie są mniejsze w 51" i 48".

Na stronie Decathlonu można sobie sprawdzić w jakich sklepach są poszczególne rozmiary, jeśli w Twoim najbliższym sklepie nie ma odpowiadającego Ci rozmiaru, to wystarczy się z nimi skontaktować i sprowadzą go z innego sklepu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

napisz jaki rozmiar potrzebujesz- będzie łatwiej coś Ci doradzić. jak nie ma 500-tki kup 520 i po kłopocie. Telefon na infolinie dec-a i będziesz wiedział gdzie jest taki rower jakiego szukasz- wyślą Ci go na Twój adres.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Generalnie dzwoniłem na infolinię Decathlonu. Triban 500 praktycznie będzie niedostępny, a te co są (jeden w Targówku i dwa w Poznaniu) mają rozmiar ramy 54, więc raczej odpadają. Triban bardzo fajny rower, ale ten jego brak dostępności jest tragiczny.

 

Może coś innego z pozostałych, albo inna propozycja?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest dostępność elegancka Tribana 520.

Zamów przez internet niech przywiozą do "Twojego" sklepu i się przymierzysz. Nie musisz go wcale kupić, ale nic nowego lepszego nie znajdziesz.

 

Widzę, że opony 25C dali, w Tribanie 500 były 23C.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak, ten Triban 520 C1 jeszcze można spotkać.

Co o nim sądzicie? Koła 700 ma. Opona 25C, da radę założyć ewentualnie 23?

 

I że się tak spytam, jak to jest z tymi rowerami Triban, czy ewentualnie podczas naprawy czy wymiany, mogę założyć koła obojętnie jakiej firmy czy muszę szukać koła firmy B'Twin?

 

Albo w przyszłości jakąś kasetę za rok czy dwa? Jak to wygląda, kompatybilne to wszystko jest?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O kompatybilność szpeju się nie martw, bo nie ma w tribanach autorskich patentów deci. Przymierz się do jakiegokolwiek tribana, dobierz rozmiar i zamów 520 c1 przez neta, ramy we wszystkich mają tą samą geometrię.

 

Co do wyboru tribana, jeśli nie będziesz chciał nic w nim ulepszać  -kupuj. Jeśli jednak planujesz jakieś upgrejdy - można pomyśleć o czymś innym nawet z gorszym osprzętem a na ciekawszej ramie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze mam okazję na dwa modele blisko mnie:

 

Rower Atala SLR 150 nero

 

 

Rama: Alluminio Racing, sterzo integrato  Mechanizm korbowy: Alluminio 50/34  Przednia przerzutka: Shimano Claris FD-2400F 31,8mm  Hamulce: Alluminio caliper  Koła: Alluminio doppia camera 32 fori Byte Fiandre  Kierownica: Byte alluminio  Siodło: Selle Royal Seta  Rozmiar:

L

 

 Widelec: Hi-Ten Tig ROAD 28″  Stery: FSA No.16CC 1″1/8  Tylna Przerzutka: Shimano Claris RD-2400 8V  Manetki: Shimano Claris ST-2400 8x2s  Kaseta: Shimano CS-HG50 8V 12-25  Pedały: Alluminio corsa  Piasty: Alluminio 32 fori  Mostek: Byte alluminio  Sztyca: Byte alluminio 27,2mm  Opony: Byte 3 Valli 700×23  Kolor: nero_verde

 

No i droższy od pierwszego:

Rower Atala SLR 200 Xenon 20V Bian

 

 

Rama: Alluminio 7005, triplo spessore, sterzo integrato  Mechanizm korbowy: FSA Vero compact 50/34  Przednia przerzutka: Campagnolo FD11-VL  Hamulce: FSA Gossamer  Ruote: Byte Roubaix 2×12  Koła: Alluminio doppia camera 32 fori Airline 4 (Roubaix)  Kierownica: Alluminio, oversize  Siodło: Selle Royal Seta  Rozmiar:

 L 

Widelec: Alluminio con foderi in carbonio  Stery: Semi integrata 1″1/8 A-Head  Tylna Przerzutka: Campagnolo Xenon RD7-XE 10s  Manetki: Campagnolo Xenon EP11-XE Ergopower  Kaseta: Campagnolo Veloce CS9-VL 10s 12/25  Piasty: KT alu  Mostek: Ahead, alluminio, oversize  Sztyca: Alluminio 31,6mm  Opony:

Schwalbe Lugano 700×23

 

 

Ale szczerze mówiąc nie spotkałem się z tą firmą? Porządne te rowery i osprzęt?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...