Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

 

 

Wiem o czym mówisz, z tymże przy starym widelcu ustawiałem kierownice, zakręcałem i było oki, nie było szans po dokręceniu kierownicy przekręcić. Tutaj, żeby kierownica przestała się ruszać, muszę dokręcić tak, że chodzi ciężko, a do tego wszystkiego niepłynnie wydając ciche dźwięki chrobotania :/ 

 

Mówisz o dokręcaniu kapsla czy mostka ?? kapsel dokręcasz z wyczuciem tak żeby skasować luzy a później dokręcasz mostek i jeżeli rura sterowa jest dobrze docięta to kierownica nie ma prawa sie przekręcić . Opisz dokładnie co dokręcasz i zerknij ile rury sterowej jest w mostku. 

Napisano

Wczoraj miałem identyczny przypadek z klientem. Okazało się że na dolnej części ramy łożysko poszło. Pękła ta wiązka kulek i dość mocno chrobotało i blokowało. Musisz odkręcić kierownice, wyciągnąć mostek i obniżyć amorek, tak żeby trochę zeszedł z remy. przeglądnij wtedy w jakim stanie masz łozyska. może być też tak że jak ci ten serwis składał to dał odwrotnie te łozysko

Napisano (edytowane)

Mówisz o dokręcaniu kapsla czy mostka ?? kapsel dokręcasz z wyczuciem tak żeby skasować luzy a później dokręcasz mostek i jeżeli rura sterowa jest dobrze docięta to kierownica nie ma prawa sie przekręcić . Opisz dokładnie co dokręcasz i zerknij ile rury sterowej jest w mostku. 

 

Dokręcam śrubę A jak na zdjęciu: 

naprawy_regulacje_26.jpg

Jeśli chodzi o długość rury, to jest jej tak jak na tym zdjęciu: 

 

naprawy_regulacje_25.jpg

 

@Activia - jutro zobaczę jak to wygląda.

Edytowane przez przemho0
Napisano

 

 

Dokręcam śrubę A

 

Tą śrubą tylko kasujesz luz , musisz ją tak dokręcić z wyczuciem.  Jak za mocno to kiera będzie ciężko chodzić i "chrobotać"  , jak za lekko to będą luzy . Jak już wypośrodkujesz to dokręcasz mostek czyli na rysunku śruby B.  

Napisano

O kurka, masz rację! To mostek był niedokręcony, po dokręceniu wszystko jest w porządku. Taki ze mnie mechanik  :whistling: . 

 

Dzięki Wam wszystkim, do zobaczenia na drodze  :thanks:

Napisano

Ale nie zmienia to faktu, że twój "specjalista" dał ciała, bo równie dobrze mogłeś się o tym przekonać podczas jazdy. Ale na szczęście już po problemie, a ty jesteś mądrzejszy o tą umiejętność :P

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...