Skocz do zawartości

[Rower]Do 700zł

Gość Maq

Rekomendowane odpowiedzi

Jestem laikiem w tej branży, dlatego chciałbym prosić forumowiczy o doradzenie jaki rower kupić :/

Chciałbym rower do jazdy dla przyjemności (nie potrzebuję żadnej wyczynówki), moje finanse ograniczone do 700zł icon_cry.gif

Preferowałbym rower z amorkami (przednimy i tylnymi).

Czekam na propozycję i z góry wielkie dzięki!

Chciałem kupić jeden z rowerów trexstar, ale zauważyłem że niektórzy wypowiadają się źle na temat tych rowerów, myślałem o tym:

http://www.sklep.romstom.pl/go/_info/?id=51

Prosiłbym najlepiej odrazu o podawanie linków do jakiś dobrych sklepów gdzie znajduje się dany rower.

proponuje kupic cos bez amorkow, tak jak mowi poprzednik, za 070 zeta dostaniesz rower z tesco na ktorym ostatnio widzialem w temacie kolega zlamal sobie reke :) bo mu kierownica odpadla, dla przyjemnosci kupisz sobie krossa albo meridke tania , turystyczna, te rowery z tesko tylko kosmicznie wygladaja ale nie sa nic warte

Wiesz co gostek ja kupilem sobie rowerek po znajomosci za 610. amor przud i tarcza przud oczywiscie rama stalowa ale rowerek jest za######isty. jak bys byl zainteresowany to pisz na numer gg 3839296 lub email wampir146@tlen.pl ja tez chcial bym uprawiac ten sport i do tego rowerku dołoze kilka super czesci i bedzie spoko wiadomo ze nie bedzie jak taki krosuwa jak inni maja po 5000zł wiec wiesz! jak cos to pisz

Tak jak koledzy proponuje zakup czegos firmowego. Owszem, z amortyzatorem przednim, jednak tylny jest zbyteczny.

Moje propozycje:

Fuji Boulevard

http://www.fujibikes.com/2005/bikes.asp?id=52#

Aluminiowa rama za przyzwoita cene. Z tego co pamietam 900 zł i jest twoj. Dodatkowo amortyzator suntora, ktory nie rozleci sie zbyt szybko. (Na pewno wolniej niz w trexie) Oprzet na turneyu < - przyzwoicie. Sis, jednak dobrze i tak chodzi.

Druga to Merida Kalahari 500 SX

http://www.mkbike.superhost.pl/sklep/produ...products_id=691