avenger Napisano 20 Maja 2015 Napisano 20 Maja 2015 Witam. Na wstępie przepraszam jak coś źle napisałem w temacie posta ale jestem nowym użytkownikiem forum . Chciałbym zasięgnąć Waszej opinii który z rowerów wybrać LAZARO INTEGRAL V3 czy KANDS MAESTRO 2015? Chcę się przesiąść z mojej wysłużonej damki więc chcę jak najlepiej zainwestować swoje pieniądze na nowy rower. Na damce zrobiłem ponad 2000km w 2lata. Przyznam, że nie znam się zbytnio na rowerach i osprzęcie i liczę na pomoc. Znalazłem na allegro te dwa modele rowerów, które mi mniej więcej pasują. Cena ich oscyluje między 1400- 1700. I czy Waszym zdaniem warto dołożyć do np. markowej meridy czy kupić jakiś rower używany czekam na dyskusję oraz jaką ramę wybrać danego roweru mam 178 wzrostu i 83kg wagi. W mojej wysłużonej damce najbardziej cenię wygodę oraz w miarę cienkie opony oraz rozmiar 28cali. Podsumowując czekam na opinie o tych modelach wyżej oraz jakieś "zamienniki" rowerów używanych/nowych tej klasy bądź droższe tak do 2500zł. Dziękuję
Pablo59 Napisano 22 Maja 2015 Napisano 22 Maja 2015 Więcej czytać, mniej pisać - ten temat jest już przewałkowany na wszystkie strony ...
100lar3k Napisano 22 Maja 2015 Napisano 22 Maja 2015 Jak kolega wyżej napisał temat jest opisany z każdej możliwej strony. Ale, że to twój pierwszy post to ci troszkę pomogę. Temat o lazaro http://www.forumrowerowe.org/topic/95623-rower-lazaro-integral-v/ O kandsie http://www.forumrowerowe.org/topic/88051-rower-kands-energy-1300/ Przeczytaj te dwa tematy najpierw.
avenger Napisano 23 Maja 2015 Autor Napisano 23 Maja 2015 Więcej czytać, mniej pisać - ten temat jest już przewałkowany na wszystkie strony ... Czytałem ale chciałem opinii czy warto kupić nowego Lazaro lub maestro czy inwestować w jakąś używkę bądź dołożyć do 2tys i kupić jakaś nową/używaną meridę. Nie znam się na osprzęcie dlatego też to pytanie. Wczoraj zauważyłem http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=5248229004&ref=last-visited czy warto?
redwhite Napisano 23 Maja 2015 Napisano 23 Maja 2015 Kup zwykłe Lazaro jeżeli w większości (90%) będziesz poruszał sie po asfalcie i będziesz zadowolony, tak jak dzisiaj po 87 km trasie.
avenger Napisano 23 Maja 2015 Autor Napisano 23 Maja 2015 A nie lepiej dołożyć i mieć hamulce tarczowe? Pytam tylko z ciekawości. Byłem w sklepie rowerowym koleś doradził mi Cube Curve ale widzę że tam nie ma alivo więc chyba nie ma sensu przepłacać za firmę
redwhite Napisano 24 Maja 2015 Napisano 24 Maja 2015 A nie lepiej dołożyć i mieć hamulce tarczowe? Jeśli będziesz w większości jeździł zwyczajnie, rekreacyjnie po afalcie to uważam, że nie. Jeśli w terenie - tak. Chyba, że Ci się takie podobają i styl jazdy nie ma znaczenia, to i tak kupisz. Na asfalcie, w v-brakach po 7500 km przejechanych w roku nawet klocków nie wymieniam bo nie mam po co. Tu masz jeden z wielu tematów na forum v-brake czy tarczowe, pytanie podobne do Twojego: http://www.forumrowerowe.org/topic/176915-cross-v-brake-czy-tarcze/
bbc Napisano 24 Maja 2015 Napisano 24 Maja 2015 A nie lepiej dołożyć i mieć hamulce tarczowe? Pytam tylko z ciekawości. Byłem w sklepie rowerowym koleś doradził mi Cube Curve ale widzę że tam nie ma alivo więc chyba nie ma sensu przepłacać za firmę Tarczowe hamulce lepiej miec ale drozej i ciezej. I nie zawsze sa konieczne (Vki poradza sobie w wiekszosci wypadkow rownie dobrze). Z ciekawosci zapytam na czym byl ten Cube skoro nie mial nawet alivio? Na SIS? Wierzyc mi sie nie chce. Sam mam Cube Curve i jestem z niego bardzo zadowolony (jest w wiekszosci na Deore).
redwhite Napisano 24 Maja 2015 Napisano 24 Maja 2015 Z ciekawosci zapytam na czym byl ten Cube skoro nie mial nawet alivio? Zobacz ile jest Cube Curve: http://www.cube.eu/en/bikes/tour/curve/ znajdziesz na podzespołach Altus czy Acera.
avenger Napisano 24 Maja 2015 Autor Napisano 24 Maja 2015 http://www.cube.eu/en/bikes/tour/curve/cube-curve-pro-darkblue-blue-green-2015/ Dzięki za odpowiedzi. Dokładnie takiego Cube mi pokazywali. Zastanawiam się też nad używką http://allegro.pl/cube-overland-deore-lx-hydraulika-magura-kola-28-i5366112821.html ale chyba lepiej kupić coś nowego. Jeżdżę w 90% po asfalcie na moim staruszku średnia prędkość to ~20km/h przesiadka z tego roweru na coś lepszego to będzie jak lot w kosmos dla mnie . Nad używką zastanawiam się przez pryzmat tego że ma przerzutki Deore no i Cube to bardziej znana firma. Tylko mam dylemat bo jeśli ktoś kupuje taki rower to na pewno ma już przebieg koło 5000 km.
redwhite Napisano 24 Maja 2015 Napisano 24 Maja 2015 Twój wybór czy nowy czy używany. Ja wolałem nowy (Lazaro), zachęcony pozytywnymi opiniami na forumm.
Pablo59 Napisano 24 Maja 2015 Napisano 24 Maja 2015 Wzrost jest na granicy rozmiarów - istotna jest długość nogi ...
ludovic Napisano 25 Maja 2015 Napisano 25 Maja 2015 witam serdecznie, jestem nowy na forum, to mój pierwszy post (nie mylic z popielcem ). Tak więc zadam pytanie którego jeszcze nikt tu nie zadawał : LAZARO INTEGRAL V3 czy KANDS MAESTRO 2015??? do jutra do 14:59:59 musze podjąć decyzję, bardzo proszę o pomoc, z góry dziękuję, pozdrawiam
redwhite Napisano 26 Maja 2015 Napisano 26 Maja 2015 LAZARO INTEGRAL V3 czy KANDS MAESTRO 2015??? Bierz tańszy bo w zasadzie niczym się nie różnią.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.