Skocz do zawartości

[rama] Kross Level R4 (2015) - pęknięcie haków ?

Bazyl89

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witajcie, 

Niedawno nabyłem prosto ze sklepu Krossa model Level R4. Przejechałem ok 40 km. Głównie miasto, bez żadnych wygłupów. Podczas czyszczenia roweru natrafiłem na niepokojąco wyglądające tylne haki. Nie znam się jednak na tyle, żeby stwierdzić czy jest to pęknięcie (fabryczne ? powstałe w czasie jazdy?) czy jakaś niedoskonałość powłoki. Szczegóły na fotce. Sytuacja wygląda tak na wewnętrznych ściankach, z lewej i prawej strony. 

11291779_891320877573373_1268498418_n.jp

Pytanie do posiadaczy podobnych rowerów Krossa - macie coś takiego u siebie?

Mam zamiar przejechać się jeszcze raz, może trochę dłużej i ocenić czy coś się zmieniło. Nawet jeśli zostanie tak samo, reklamować? Jak to widzicie?

P.S. Nie byłem jeszcze na płatnym przeglądzie celem uzyskania gwarancji. 

Dzięki z góry za pomoc ;)

Napisano

OK, potrzebowałem zdecydowanego głosu :) Dzięki.

Będę musiał się wybrać do serwisu Krossa, rozumiem że już tam poinformować o tym fakcie ?

Napisano

Zastanawiam się jak coś takiego mogło przejść kontrolę jakości (jeśli jakaś jest)  :icon_confused:  No nic, mam nadzieję, że nie będą się wykręcali. 

Napisano

Wada mogła się ujawnić jak rama zaczęła pracować. Jeżeli to było od początku, to przeszło dwie (a nawet cztery) kontrole. Wyjściową z fabryki, wejściową u producenta, wyjściową u producenta i wejściową do sklepu (sklep nie musi mieć iso 9001, ale głupotą jest nie sprawdzić tego, co się bierze na magazyn).

Napisano

A dla mnie jest to zwykła wada powstała podczas malowania, żadne pęknięcie materiału, możesz reklamować, ale poza estetyką na nic to nie ma wpływu, miałem podobnie w moim starym A2 ;)

Napisano

Czy te ramy nie są malowane proszkowo ? W takim wypadku chyba ciężko o takie, bardzo lekko mówiąc, niedoskonałości. 

Napisano