listel Napisano 17 Maja 2015 Napisano 17 Maja 2015 Jak w temacie muszę zająć sie Amortyzatorem Rock Shox Dart 2 z blokadą skoku i takimi hamulcami Gianta http://cdn.mos.bikeradar.imdserve.com/images/bikes-and-gear/components/disc-brake-systems/1249640617996-2a4f1d5paket-700-80.jpg Bylibyscie na tyle mili podajac mi jakie oleje potrzebuje do zalania tego amortyzatora i jaki olej do zalania hamulcow.W dobrej cenie , nie pogardze linkami.
Cruiser Napisano 21 Maja 2015 Napisano 21 Maja 2015 Miałem kiedyś stare olejowe hamulce Magury i stosowałem taki olej : http://allegro.pl/olej-mineralny-shimano-do-ham-hydraulicznych-100ml-i4946729370.html Do tego kompleksowe mycie tłoczków i innych części i powinny odżyć.Co do amorka to tu masz oryginalny manual od rocka a w nim wszystko czego do kompleksowego serwisu potrzebujesz , rodzaj oleju , ilość , jakie smary itp. https://www.sram.com/sites/default/files/techdocs/2011-dart-technical-manual.pdf Ja nie dawno robiłem serwis w swoim Rock Shox Pilot Air XC o podobnej budowie więc jakby co służę pomocą.
listel Napisano 21 Maja 2015 Autor Napisano 21 Maja 2015 Na weekend sie zabieram za Darta wiec pewnie sie zamotam w jakich sklepach dostanę izopropanol ??
lucass3 Napisano 21 Maja 2015 Napisano 21 Maja 2015 W sklepach z elektroniką, tylko takie co sprzedają kondensatory,mierniki i inne rzeczy tego typu.
listel Napisano 23 Maja 2015 Autor Napisano 23 Maja 2015 Ok amorek gotowy problem z tymi nieszczęsnymi hamulcami kupiłem zestaw do Giant MPH i nie pasują do MPH ROOT
listel Napisano 24 Maja 2015 Autor Napisano 24 Maja 2015 Kupiłem taki zestaw http://allegro.pl/zestaw-do-odpowietrzania-giant-mph-full-i5278198932.html dokupiłem lejek shimano i mam olej 15w do amortyzatora na chwile wystarczy. Jeśli nie bedzie mi pasowało dokupie olej do hamulców.
Cruiser Napisano 24 Maja 2015 Napisano 24 Maja 2015 Lepiej od razu kup specjalny olej do hamulców , a do odpowietrzenia ja nic nie kupowałem bo miałem akurat strzykawkę i wężyk a cała procedura napełniania nowym olejem jest banalna.Olej do amortyzatora jest do amortyzatora nie do hamulców. Zrobisz przegląd amorka , hamulców i będziesz miał spokój na rok.
listel Napisano 24 Maja 2015 Autor Napisano 24 Maja 2015 Widzisz gdybym tylko to miał kupić to luzik ale serwisowalem dwa w drugim wymiana sterów, amortyzatora,łańcucha,kółek przerzutki i jeszcze cos tam. Kupno oleju musi poczekać chwile czytałem ze mogę zalać tym olejem, zobaczę jak bedzie hamował dwa tyg pożyje
Cruiser Napisano 24 Maja 2015 Napisano 24 Maja 2015 A chyba że tak to w takim razie olej może spokojnie poczekać , dokładnie wiem ile trzeba wydać na reanimację starszego roweru do stanu tkz igły.Z moim miałem podobnie.Na pierwszy rzut oka wydaje się że wyda się niedużo a jak się człowiek dobierze do wszystkiego to nagle robi się znacznie dłuższa lista ale warto bo wiadomo potem co wymienione i zrobione.:-)
listel Napisano 24 Maja 2015 Autor Napisano 24 Maja 2015 Po tym sezonie zostawię sobie jeden rower tylko nie wiem jeszcze który Mam Terrago 3 i Kone fire mountain 2008 z niej właśnie Dart 2 jest.Giant czekał dwa lata aż wezmę się za naprawę do wymiany amortyzator , łańcuch , klocki, kółka przerzutki, i kosmetyka przydało by się kasetę wymienić ale chwilę wytrzyma. Kona używana była cały czas więc tylko amortyzator wymagał nowego oleju po 3 roku jak mam ten rower.Zapowiada się lato na dwóch kółkach
Cruiser Napisano 24 Maja 2015 Napisano 24 Maja 2015 Kona zdecydowanie bardziej wartościowa , dart 2 jest w miarę dobrym widelcem , reszta tak samo dość dobra markowa i konkretna.Jeśli nie potrzeba Ci dwóch rowerów to pozbądź się gianta na części np i doinwestuj sobie konę bo warto.Będziesz o nią dbał to posłuży Ci lata.
listel Napisano 24 Maja 2015 Autor Napisano 24 Maja 2015 Chyba właśnie tak zrobie.Kona bardzo mi przypadła do gustu więc raczej zostanie z amortyzatorem co kupiłem do Gianta a Darta do Gianta.Już chyba wiem nawet kogo zapytam czy nie chce go kupić. I tak będziemy jeździć ten sezon razem
listel Napisano 24 Maja 2015 Autor Napisano 24 Maja 2015 Miał być do Gianta i na chwile obecną w nim jest .Kupiłem RS Recon TK solo Air przez niego właśnie stery wymieniłem bo tak mi się spodobał ze nie zauważyłem że rura tapered jest A nie chciałem go odsyłać
listel Napisano 24 Maja 2015 Autor Napisano 24 Maja 2015 Wiem ale miała to byc naprawa tanim kosztem ale ze nie było nic co by mi wpadło w oko to wpadlem na tego Recona na OLX za 350zl mysle ze cena mnie kupiła tak ze nawet nie dotarło ze nie bedzie pasował Więc nowe stery i serwis ale nie narzekam sporo się nauczyłem i poczytałem Identyczna Kona http://fcdn.mtbr.com/attachments/kona/438686d1236666460-kona-fire-mountain-deluxe-2008-dsc00903.jpg
Cruiser Napisano 24 Maja 2015 Napisano 24 Maja 2015 Racja cena fajna , ciekawe jaki stan ,podesłał byś link do tego ogłoszenia.
listel Napisano 24 Maja 2015 Autor Napisano 24 Maja 2015 Znalazłem http://olx.pl/oferta/rock-shox-recon-air-silver-26-cali-CID767-ID9l3PJ.html stan jak na zdjęciach.
Cruiser Napisano 25 Maja 2015 Napisano 25 Maja 2015 Wygląda dobrze , dwa lata przy co rocznym serwisie to nic , wypytał bym jednak dokładnie szczegółów przed kupnem i jeśli masz blisko odebrał go osobiście lub kupił przez allegro z możliwością zwrotu bo różnie bywa na tym olx.
listel Napisano 25 Maja 2015 Autor Napisano 25 Maja 2015 Już w rowerze siedzi też miałem drobne wątpliwości bo różnie bywa ale wszystko skończyło się ok.Dziś powinny dojść części lub jutro w tym pompka do amortyzatora to dam znać jak się sprawuje na chwilę obecną jechałem na takim jak przyszedł i wszystko ok bylo.Wymienię łańcuch i kółka wózka napompuje amortyzator do mojej wagi wtedy sprawdzę go dokladnie.
Cruiser Napisano 25 Maja 2015 Napisano 25 Maja 2015 No to najważniejsze że jest w porządku , dobij go powietrzem i daj znać co i jak.
listel Napisano 25 Maja 2015 Autor Napisano 25 Maja 2015 Właśnie spuścić muszę 60kg wagi dlatego wybór air'a wydawał mi się sensowny
Cruiser Napisano 25 Maja 2015 Napisano 25 Maja 2015 Ja mam 63kg wagi i też wydawało mi się że powietrzny RS Pilot będzie dobry z tym że do małej wagi moim zdaniem amorek powinien być dual air.Wtedy możesz bardzo precyzyjnie go ustawić ale to już spory koszt.Sprężyna jaką mam przy mojej małej wadze nie spełnia moich oczekiwań , jest po prostu za twardy a śmigam bez nabitego powietrza.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.