madejkowie Napisano 27 Maja 2015 Napisano 27 Maja 2015 Dziękuję za odpowiedź. Kupię 1,5 i sprawdzę na trasie :-)
madejkowie Napisano 27 Maja 2015 Napisano 27 Maja 2015 Jasne :-) Na razie jeżdżę trasy mieszane, czasami las lub wiejskie polne drogi, ale chciałbym chociaż na próbę pojechać szosą na cieńszych oponach. Praktycznie całe swoje życie przejeździłem na kolarzówce samoróbce (rama z Romet Żuraw i MTB to dość duża odmiana.
yotomeczek Napisano 27 Maja 2015 Napisano 27 Maja 2015 Nie zapomnijcie zmienić obwodu koła w licznikach
yellowmen Napisano 27 Maja 2015 Napisano 27 Maja 2015 JA cały czas na szerokich laciach latam...a tu przesiadka na taką 1,5 była szokiem.....szybciej się zbieram, łatwiej utrzymać prędkość, no i prędkość około 5km/h więcej.....Minusem jest jednak twardość w porównaniu do balona
madejkowie Napisano 1 Czerwca 2015 Napisano 1 Czerwca 2015 Słuchajcie - ale to trzeba 28x1,5 700x38c ? Bo nigdzie nie mogę znaleźć rozmiaru 29"
Romero Napisano 1 Czerwca 2015 Napisano 1 Czerwca 2015 Tak, opony kupujesz na 28 cali to jest to samo, rozmiar 700 to 28=29 (taki chwyt marketingowy) Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka
madejkowie Napisano 5 Czerwca 2015 Napisano 5 Czerwca 2015 Wymieniłem oponki na Continental cyclocross speed 700x42C Mają po napompowaniu do 6hPa 38mm szerokości. Wrażenia z jazdy b pozytywne, ale coś więcej napiszę po kilku wypadach po "starych" trasach.
Shiryu Napisano 5 Czerwca 2015 Napisano 5 Czerwca 2015 Świetny wybór. Chwalę je nieprzerwanie od 1000 km Nie wiem, ile ważysz, ale jak mniej niż 80 kg, to zmniejszyłbym ciśnienie do ok. 3.5-4ba. Wtedy jeszcze pewniej trzymają w zakrętach
madejkowie Napisano 5 Czerwca 2015 Napisano 5 Czerwca 2015 No ważę 119 :-) przy 187cm, ale idzie w dół. 80kg raczej mi nie grozi ;-)
Rekomendowane odpowiedzi