solo83 Napisano 13 Maja 2015 Udostępnij Napisano 13 Maja 2015 Witam Jak w temacie szukam opon szosowych rozmiar 700x25c zwijanych w miarę lekkich ale wytrzymałych i obowiązkowo białych. Do tej pory używałem Vittoria Zaffiro ale w wersji 23c a chciałbym przejść na szersze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RafalxM Napisano 16 Maja 2015 Udostępnij Napisano 16 Maja 2015 mogę spytać jakiej różnicy oczekujesz od 2mm szerszej opony? bo zakładam że na 23c jest za twardo, stąd takie poszukiwania ? białe na 25c widzę w internetach tylko jakieś Kendy typu K152 i jakiś marny Michelin . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
solo83 Napisano 17 Maja 2015 Autor Udostępnij Napisano 17 Maja 2015 Swoje ważę i szukam trochę więcej komfortu a nie wiem czy wejdzie 28 więc celuje w 25. Biały to zwykła fanaberia ale chyba muszę z niej zrezygnować bo nic ciekawego znaleźć nie mogę. Te Kendy widziałem ale to wszystko drut więc odpada. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
str_pl Napisano 17 Maja 2015 Udostępnij Napisano 17 Maja 2015 mogę spytać jakiej różnicy oczekujesz od 2mm szerszej opony? bo zakładam że na 23c jest za twardo, stąd takie poszukiwania ? białe na 25c widzę w internetach tylko jakieś Kendy typu K152 i jakiś marny Michelin . Na wstępie Witam wszystkich przy okazji mojego pierwszego wpisu na forum RafalxM, jaki to marny Michelin? właśnie zamierzałem kupić Michelina pro3 race, ale nie jestem jeszcze w 100% przekonany. zastanawiam się czy Twój komentarz odnosi się do jakiegoś konkretnego modelu czy ogólnie produkty Michelin masz za marne? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RafalxM Napisano 17 Maja 2015 Udostępnij Napisano 17 Maja 2015 powyżej miałem na myśli jakiś inny model , bo szukałem białego same Pro3 Race są nie najgorsze, moje spostrzeżenia co do tego modelu: w sumie zrobiłem na nich 6-8tys km , pompowałem na 8bar i było twardo , ale nie ulegały przebiciom. zmieniłem tył na Conti Ultra Race i jest dużo lepiej z amortyzacją tyłka,pomimo że Conti pompuje do 8.5bar. Michelin na tyle po 200km od napompowania robił się 'płaski' na powierzchni styku , takie spostrzeżenie - może tak miało być ,za to Conti się nie odkształca . Na macanego te Conti mają po prostu grubszą wkładkę antyprzebiciową, i chyba gęstszy oplot. Generalnie mam te Pro3 w kilku miejscach pocięte przez szkła, widać oplot, ale nadal na przodzie jednej używam. Jak będę kupował to drugą Conti Ultra Race, Michelin Pro3 Race nie jest zła, wytrzymuje duże przebiegi i obciążenie , ale ja osobiście wybieram teraz Conti , Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.