Sayman Napisano 13 Maja 2015 Udostępnij Napisano 13 Maja 2015 Hej, dzisiaj do mnie kurier przywiozl nowego Krossa A5 2014 Po przejechaniu 300 m zauważyłem, że amortyzator wydaje dziwne dzwięki jak się go bardziej "depnie". Zobaczcie sami! Czy taki dzwięk jest normalny ? Jest on dosyć głośny i wydaje mi się , że najgłośniej go słychać "na powrocie" amortyzatora do normalnego stanu. Dzieki Forumowicze! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sayman Napisano 13 Maja 2015 Autor Udostępnij Napisano 13 Maja 2015 Ale nie wydaje Ci się , ze jest za głośny ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sayman Napisano 13 Maja 2015 Autor Udostępnij Napisano 13 Maja 2015 a tym pokrętłem rebound coś zmienie może odgłos? W ogole to nie wiem sam juz w którą stronę powinienem kręcić jesli waże 80kg Czy tego sie nie tykać i pokręcić jedynie tym pokrętłem od spodu amortyzatora ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sayman Napisano 13 Maja 2015 Autor Udostępnij Napisano 13 Maja 2015 a na górze po lewej ? tam też jest pokrętło rebound +- Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sayman Napisano 13 Maja 2015 Autor Udostępnij Napisano 13 Maja 2015 Dzieki! sprawdze jeszcze jutro i dam znac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
filipog44 Napisano 13 Maja 2015 Udostępnij Napisano 13 Maja 2015 (edytowane) To zupełnie normalne zjawisko. Tak jak napisał siejak1 - to dźwięk przepływającego oleju w tłumiku amortyzatora. (Z pozycji rowerzysty) na spodzie prawej goleni jest pokrętło z napisem Rebound. Tym pokrętłem regulujesz szybkość, z jaką amortyzator prostuje się po ugięciu. Zawsze jest tak, że jeśli pokrętło ustawione jest "na żółwia" (wolne tłumienie powrotu) to ten dźwięk jest głośniejszy, jeśli będzie ustawione "na zająca" (szybkie tłumienie) to dźwięk będzie cichszy. Mam dokładnie tak samo w swoim RockShox XC32 Obejrzyj sobie ten poradnik jak prawidłowo ustawić tłumienie powrotu. Edytowane 13 Maja 2015 przez filipog44 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pmarszal84 Napisano 19 Maja 2015 Udostępnij Napisano 19 Maja 2015 Mój nowy amor dziwnie pierdział i okazało się że jest dużo za mało napompowany (miał 70 PSi a powienien mieć 110psi), ale nie uginał się jakoś bardzo, nawet gorzej pracował niż podopompowaniu, nie szło sagu ustawić. pzdr Piotr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.