Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

Mam odwieczny problem z hamulcami . Pod koniec zeszłego sezonu kupiłem nowe klocki ponieważ poprzednie piszczały . Wszystko było okej przejechałem na nich jakies 1k km , przyszła zima . W tym roku oba hamulce piszczały straszliwie. Rozkręciłem wyjąłem klocki , benzynka i zakładam z powrotem . Tył hamuje w miarę okej , jednak jak nacisne na maksa to cała rama wpada w wibracje , ale nie to jest problemem. Przedni hamulec to porażka i mam z nim problem od samego początku. Teraz mam w nim chyba 4 parę klocków i znów to samo. Mianowicie siła hamowania jest raczej niska , do pewnego momentu hamuje a potem zaczyna się pisk jak w starym Kamazie ... Tarczę mają po około 6700 kilometrów , wstawie zdjęcie przedniej ponieważ zaniepokoiły mnie 2 czarne paski na niej , nie mogłem ich zmyć benzyną . Co myślicie o tym pisku? Da się temu jakoś zaradzić. Proszę o pomoc , bo to hamowanie jest dołujące... 

 

Link do tarczy: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4556fa127db6c898.html

Napisano

Zmierz grubość tarczy suwmiarką. Może zatłuściłeś tą benzyną tarcze i klocki bo ona też ma w sobie jakiś tłuszcz , przynajmniej tak twierdzą niektórzy użytkownicy.

Napisano

Właśnie nie , takie jakby plamy czarne w kształcie okręgów są i to jest zawsze jak wymieniam klocki , ale tylko z przodu z tyłu nie ma takiego czegoś. Nigdy nie pomyślałem , że w tym może być problem  :icon_confused:

Napisano

Dam radę sam wymienić te zaciski , czy to już raczej robota dla specjalisty? Czy to pocenie może mieć wpływ na piszczenie hamulca?

Jak kupiłem rower w 2012r , to pamietam , że bez problemu dało się stanąć na przednim kole , taka była moc tych hamulców :) ,  ale po pierwszej wymianie w serwisie coś mi zepsuli :/

Napisano

 

 

Dam radę sam wymienić te zaciski , czy to już raczej robota dla specjalisty?

Dasz rade , ale potem odpowietrzenie Cie czeka.

Gość HydraulicznyCyborg
Napisano (edytowane)

A ja z innej beczki..ze zdjęcia wnioskuję po wyglądzie tarczy i białym amortyzatorze że to jest giant xtc z rebą. Mylę się? Jeśli chodzi o heble to moim zdaniem przód powinieneś wymienić na coś lepszego.np m615 lub slx 675 -jak masz kasę. Czarny pas na tarczy to może być brud lub element przepalenia.zmierz tarcze jeśli mają mniej niż 1.5 mm to do wymiany. Pzdr.

Edytowane przez HydraulicznyCyborg
Napisano

Okej , postaram się dzisiaj zmierzyć tarczę suwmiarką . Jest to rower Kross Hexagon v8 2011 . Jak będzie trochę więcej czasu to postaram się wymienić te zaciski , bo nie wiem czy jest sens kupowania nowych klocków , żeby po jakimś znowu czasie trzeba je było zmieniać .Ten czarny pas co jest na tarczy nie chce się zmyć .

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...