Wojtek3362 Napisano 10 Maja 2015 Udostępnij Napisano 10 Maja 2015 Witajcie! Udało mi się wyrwać taką szosówke Ktoś może rozpozna co to za rama? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawelj5 Napisano 11 Maja 2015 Udostępnij Napisano 11 Maja 2015 Są jakieś oznaczenia na dole mufy suportowej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojtek3362 Napisano 12 Maja 2015 Autor Udostępnij Napisano 12 Maja 2015 Brak jakichkolwiek oznaczeń. Ktoś coś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 12 Maja 2015 Udostępnij Napisano 12 Maja 2015 Coś w tym bajku nadaje się do użytku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojtek3362 Napisano 12 Maja 2015 Autor Udostępnij Napisano 12 Maja 2015 A co się nie nadaje? Trzeba tylko popracować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 12 Maja 2015 Udostępnij Napisano 12 Maja 2015 Nad zatarganiem do kontenera ze złomem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojtek3362 Napisano 12 Maja 2015 Autor Udostępnij Napisano 12 Maja 2015 Rozumiem że dla ciebie najlepszym sposobem jest pójście do sklepu i kupno nowych części, rozumiem że tak najłatwiej. To nie dla mnie, wole renowację. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 13 Maja 2015 Udostępnij Napisano 13 Maja 2015 Nie rozumiesz. Zapytałem o stan bo niektórych elementów renowacji poddać się nie da (wnetrze piast, stery, łożyska suportu, olinowanie), z innych nawet jeśli usuniesz rdzę będą stale podlegały jej atakom, jeśli powierzchnia metalu raz zrudziała i ma wżery. Rama w tym stanie może meć korozję na wylot, to bezpieczne nie jest. Do tego wymiana kierownicy jeśli ma to być szosa. Chodzi o to żeby przemyśleć czy postawienie trupa na nogi ma sens ekonomiczny i czy będzie działał w stopniu choćby zadowalającym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojtek3362 Napisano 13 Maja 2015 Autor Udostępnij Napisano 13 Maja 2015 Nie takie ramy się robiło. Dobra, podziękuje za twoje wywody. Pytałem co to za marka, a nie co z tym zrobić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojtek3362 Napisano 25 Maja 2015 Autor Udostępnij Napisano 25 Maja 2015 Czy to nie jest może Peugeot PX-8? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adriansocho Napisano 3 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2015 Czy ta wiedza co do ramy jest Ci do czegoś potrzebna? Rama wygląda na taką ważącą 2300 g bez widelca. I na taką o niezbyt sprytnie dobranej geometrii, tzn. lepiej by się sprawdzała z kierownicą typu "jaskółka" niż z barankiem. Sorry, ale tylko takie ramy produkowano 60 lat temu. Nie mam nic przeciwko odrestaurowaniu tego roweru, ale robienie z niego na siłę szosówki to raczej kaprys wykonawcy niż uzasadnione działanie. Zrób z niego rower do rekreacyjnej jazdy, daj najszersze opony, jakie wejdą w ramę, może piastę wielobiegową, pozostań przy tej kierownicy. Dobierz ładne, stonowane kolory (nie "oczone" neony hipsterskich ostrych kół). To ma szansę stać się bardzo ciekawym rowerem, nie staraj się go przerabiać na siłę na nowoczesną modłę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.