precelik Napisano 30 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 30 Lipca 2006 Witam, na wstepie powiem nie znam się na rowerach, kupiłem sobie na giełdzie jakiś używany, potrzebny mi by sie troche szybciej po miescie poruszać no i na razie spełnia swoje zadanie za te 150 zł W zasadzie to dopiero poznaje jak sie na rowerze jeździ, jakoś mi idzie Na poczatku troche strzelało coś, ale sie przyjrzałem stwierdziłem ża łancuch coś zardzewiały i nie zgina sie w jednym miejscu więc zmieniłem łańcuch i działa już nie strzela jeździ ładnie Ale tak jadąc coś mnie zaciekawiło, popatrzyłem sie w dół w czasie jazdy i zauwazylem że ta moja przednia zebatka coś dziwnie sie rusza jakby była krzywo przykręcona. Przyjrzałem sie dokładnie i odkryłem coś dziwnego, ona nie jest okrągła??? Tylko trochę eliptyczna (taka jajowata), nawet próbowałem wyczaić może to skrzywienie hehe, ale nie wyglada to na mechaniczne, tylko raczej tak odlane poprostu (napisane jest na tym sugino)? Mam takie pytanie z ciekawości, na co to komu? To ma polepszyć jazde czy co? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bialykom Napisano 30 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 30 Lipca 2006 to chyba wada fabryczna ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Biera Napisano 30 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 30 Lipca 2006 mi niestety też na to wygląda... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PoleK Napisano 30 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 30 Lipca 2006 byly kiedys proby z takimi zebatkami bo redukowaly one "puste" ciagniecie na podjazdach.. gdzies w necie o tym czytalem Pozdro:P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...