hassa1 Napisano 8 Maja 2015 Napisano 8 Maja 2015 Witam, Na wstępie przeproszę z góry jesli coś wykonam nie tak z tematem jaki rozpoczynam ale jestem tu nowy. Postaram się nie narobić za dużo błędów Więc napiszę o co chodzi. Odziedziczyłem prawie nowy rowerek GT Aggressor 3.0 model 2014 - rower był używany dokładnie 2 razy ( był wygraną w jakimś konkursie . Rower jest na kołach 26 cali o ramie w rozmiarze L W związku z tym że jest to dość podstawowy model chciałbym go rozbudować. Załóżmy, że budżet to maź 1500 - 2000 zł. Jakie są szansę na rozbudowę tego roweru co można by zmienić ( amortyzator, tarczówki, przerzutki itp.) Chodzi i wizualność ok jak najbardziej chciałbym tarczówki, wiem że dobre v-brakee są lepsze niż przeciętna tarczówka. Nie znam się na tym za bardzo stąd moja prośba o wasze sugestie porady. Poniżej podaję link do specyfiki roweru plus widać na nim jak wygląda rower mój jest w kolorze czarno-niebieskim, http://rower.com.pl/rowery/rowery-wg-producentow/gt-2013/rowery-gorskie-mtb/gt-aggressor-3-0 Z góry serdecznie dziękuję za wszystkie porady. hassa1
seraph Napisano 8 Maja 2015 Napisano 8 Maja 2015 Trzeba się zastanowić czy się opłaci, bo za 2000 zł poza sezonem dostaniesz całkiem wypasiony rower, a z tego po modernizacji zostanie sama rama (siodło, kierownica itp). Tylko czy ta rama jest akurat dla Ciebie skoro go odziedziczyłeś? Może lepiej pojeździć do końca roku i sprzedać go w całości? Mimo, że już teraz za 1500 zł dostaniesz dużo lepszy rower to ja bym poczekał na "wyprzedaże". Do wymiany jest amortyzator, koła, hamulce i calutki napęd (masz wolnobieg), czyli zębatki, manetki i przerzutki...