Gość Mateusz Napisano 6 Maja 2015 Napisano 6 Maja 2015 Witam Poszukuję roweru crossowego do jazdy w większości po asfalcie. Zainteresowałem się marką Kross i między innymi tym rowerem. http://www.kross.pl/pl/go-sport/move Chciałbym żebyście mi doradzili co wybrać bo sam kompletnie nie znam się na tematyce rowerów. Budżet jaki chciałbym przeznaczyć na zakup to 1500 - 2000 PLN. Dodam że nie jestem zbyt wymagający aczkolwiek nie chciałbym nabyć szajsu w tej kwocie. Moje wymiary to: - 180 cm wzrostu - ~88 kg - około 81 cm długość nogi Z góry dziękuje. Pozdrawiam Mateusz
Pablo59 Napisano 2 Czerwca 2015 Napisano 2 Czerwca 2015 lazaro integral V3 lub kands maestro - dół budżetu a naprawdę przyzwoity sprzęt (najnowsze alivio, amortyzator z blokadą hydrauliczną) Zmierz precyzyjnie długość nogi - bo dla tych ram to parametr kluczowy; do 19" przydałoby się 83-85 cm żeby nie bać się o "klejnoty" Są oddzielne wątki poświęcone wyłącznie tym rowerom (można poczytać) , i o ile nie przykładasz zbyt wielkiej uwagi napisowi na ramie, to najlepszy wybór relacji jakość / cena
daw62 Napisano 3 Czerwca 2015 Napisano 3 Czerwca 2015 mam podobne parametry do ciebie , 89 kg , 182 cm , i mam Lazaro integral V 2 rama 19 " . od roku nim smigam i jestem zadowolony , nic sie nie dziele jezdzi sie super, musialem tylko dokupic male rogi bo normalnie nadgarskti mnie bola jak jezdze w takiej kierownicy. <a href=http://zapodaj.net/29df6127cab59.jpg.html>IMG_20150603_182946.jpg</a> <a href=http://zapodaj.net/b0245c314b59a.jpg.html>IMG_20150603_183001.jpg</a> <a href=http://zapodaj.net/0b76a5f331905.jpg.html>IMG_20150603_183039.jpg</a>
Gość Mateusz Napisano 4 Czerwca 2015 Napisano 4 Czerwca 2015 Dzięki koledzy. Porozglądam się za tymi rowerumi. A zapytam jeszcze czy Krossem nie warto się interesować ? Np. taki Evado 4.0 ? Co o nim sądzicie ? Mateusz