cola Napisano 29 Lipca 2006 Napisano 29 Lipca 2006 Dlugo nie nacieszylem sie swoim rowerkiem Przebilem przed chwila opone. Chcialbym zakupic jakies inne opony. Nie wiem czy te ktore byly razem ze Scott'em byly dobra czy nie. Jezdze troszke po asflacie (20%), reszta teren - piach, trawa, etc... Oznaczenie na oponie 50-559 (co to jest?) 26x2.0 Scott Oxyd. pozdrawiam Konrad
Maras 79 Napisano 17 Sierpnia 2006 Napisano 17 Sierpnia 2006 Jeżdże na tych samych oponach i bardzo mi one odpowiadają. To typowe opony XC. Mają niskie opory toczenia na asfalcie. Moim zdaniem w terenie sprawują się dobrze jeśli jest sucho. W kwestii przebić- każdą można przebić, nie ma reguły. Są jeszcze mocniejsze wersje Oxydów z większym oplotem- oznaczenie TPI. Zobacz na stronie Scotta. Ja pompuję do 3 atmosfer i nie mam problemu dziurawej dętki. Co do innych opon mogę zaproponować Continental Explorer Pro. Używam ich w drugim rowerze. Doskonałe trzymanie w terenie, ale mają trochę miękką gumę i szybko zyżywają się na asfalcie jak się na nim dużo jeździ.
barrrtekk Napisano 21 Sierpnia 2006 Napisano 21 Sierpnia 2006 opony scott oxyd bardzo dobre przekonałem sie jak pozyczałem rower od wujka dobrze trzymaja w kamienistym terenie i w błocie. dobrze gdy tylnaopona jestzamontowana przecinie ze strzałka która pokazuje kierunek jazdy:D wtedy tez dobrze pracuje.
heavy_puchatek Napisano 27 Kwietnia 2007 Napisano 27 Kwietnia 2007 Jako że chwilowo mam ją luzem i dopiero dzisiaj chcę założyć spakowałem do plecaka, jak będę wracać ze szkoły wpadnę do jakiegoś warzywniaka. Chyba nie powinni mieć obiekcji? Oponka w woreczku, wersja niebrudząca EDIT: No więc opona w wersji 60TPI z woreczkiem foliowym i niewielką ilością brudu/kurzu (bo już na niej jeździłem) waży równiutkie 500g
Lukas_Mako Napisano 27 Kwietnia 2007 Napisano 27 Kwietnia 2007 dzięki wielkie za poświecenie bo wiem jak krzywo sie patrzą np. na poczcie, szczerze mówiąc myślałem że będzie więcej. A to jest drutówka?
heavy_puchatek Napisano 27 Kwietnia 2007 Napisano 27 Kwietnia 2007 Nie, to nie drutówka Jest kilka wersji tej opony różniące się ilością oplotu (no i jest jedna UST) a więc i wagą Moja to 60TPI czyli ta po katalogowo 95zł (dane ze strony scotta). A w warzywniaku koło szkoły bynajmniej krzywo nie patrzyli, położyłem na wagę, odczytałem, podziękowałem i poszedłem
Rezpekt Napisano 27 Kwietnia 2007 Napisano 27 Kwietnia 2007 Witam, ja użytkuję te oponki, a dokładniej wersję bezdętkową 120 TPI DC, jak dla mnie rewelacja, wcześniej jeździłem na Racingach Ralphach i jak dla mnie Scotty są odczuwalnie lepsze, lepsza przyczepność i na pewno mocniejsze, na Oxyd-ach nie złapałem jeszcze żadnej gumy, a na Racingach zdarzało mi się to nawet dość często, dodam że były to też bez dętki. Waga wersji UST 2.0 - 700g. Pozdrawiam.
Lukas_Mako Napisano 28 Kwietnia 2007 Napisano 28 Kwietnia 2007 okej to jeszcze jedno jest możliwość dostania tej 60tpi co na stronie 95zl jakoś taniej? jakieś sklepy?
heavy_puchatek Napisano 28 Kwietnia 2007 Napisano 28 Kwietnia 2007 Hm ja je miałem w rowerze gotowym Jak masz sklep Scotta w Lublinie to może przejdź się i potarguj Ostatnio były na allegro ale nie wiem czy ta wersja, w ogóle w necie z tego co widzę to ciężko je dostać.
Rezpekt Napisano 28 Kwietnia 2007 Napisano 28 Kwietnia 2007 Kupić je nie problem, ale kupić w dobrej cenie jest już gorzej, wersja bezdętkowe kosztują 200zł sztuka... a to sporo. Pozdrawiam.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.