pniaku Napisano 2 Maja 2015 Udostępnij Napisano 2 Maja 2015 Witam, od razu napiszę, że jestem laikiem w sprawach rowerowych, i dopiero zaczynam swoją przygodę Zakupiłem dziś licznik SIGMA 12.12 STS, bezprzewodowy. Mam problem z konfiguracją, przez cały czas migają mi zera. Według instrukcji i mojego rozumowania powinno być ustawione tak jak jest chyba ? Może źle ustawiłem obwód koła patrząc na tą tabelę ?Może trzeba ten czujnik jakoś osobno uruchomić? Albo obrócić ? Magnez próbowałem obracać. Wiem, że powinno się kręcić kołem tak długo aż przestaną mrygać zera, lecz najpierw kręciłem, później przejechałem całe osiedle i nic, w dalszym ciągu to samo. Może ktoś pomoże? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kolarz16 Napisano 2 Maja 2015 Udostępnij Napisano 2 Maja 2015 baterie w czujce są ? bo już kiedyś widziałem taki przypadek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pniaku Napisano 2 Maja 2015 Autor Udostępnij Napisano 2 Maja 2015 No sęk w tym jest. Na nadajniku jest przycisk, jak się przytrzyma to zapala się albo czerwona albo zielona dioda, trzeba to jakoś skonfigurować? Piszę posta pod postem, bo nie mogę edytować Ok, wyczaiłem, sensor był za daleko od magnesu, już działa. Tylko teraz pytanie, czy obwód mam dobrze ustawiony patrząc na tabelkę ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Donayo Napisano 2 Maja 2015 Udostępnij Napisano 2 Maja 2015 A nie lepiej go po prostu zmierzyć? Dla mojej opony w ogóle nie ma wymiaru w tabelce Myślę, że tak będzie dokładniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...