Skocz do zawartości

kross hexagon v6 czy warto?

Elvis344

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,
Otóż planuje kupno roweru MTB. Waże ~75 kg, wzrost to około 190 cm więc myślę że rama 21" powinna być w porządku. Kolega proponował mi żebym kupił od niego rower kross hexagon v6 za 450 zł. Jednak do ceny muszę doliczyć wymianę tylnego koła i regulację. W temacie rowerów jestem kompletnie zielony więc nie wiem czy jest to zakup opłacalny. Ogólnie planowałem na rower przeznaczyć 1000 zł jednak aktualnie dla mnie im taniej tym lepiej. Czy mógłby mi ktoś powiedzieć czy kupno tego roweru jest opłacalne?
Pozdrawiam

Napisano

Nie jest to najnowszy rower, bo z max. 2011r. Od 2012 Hexagony są tylko z serii X (X3, X6 itd.). Zależy, czy będziesz chciał jeździć bardziej na serio, czy tylko rekreacyjnie. Gdybyś wrzucił zdjęcia tego roweru (w miarę dokładne, zbliżenia na napęd, przerzutkę itp.) moglibyśmy ocenić czy za 450 warto.

Napisano

Ogólnie staram się robić rowerem dziennie około 10 km, co jakiś czas pewnie pojawi się dłuższa trasa ~80 km. Jednak we wrześniu prawdopodobnie przeprowadzam się do Warszawy i roweru nie będę mógł zabrać ze sobą, dlatego też nie chcę wydawać jakiejś olbrzymiej sumy gdyż od września nie będę mógł korzystać z roweru. http://imgur.com/a/jyeMw link do zdjęć 

Napisano

Moim zdaniem rower w bardzo średnim stanie. Trzeba by włożyć w niego trochę kasy, żeby doprowadzić do stanu używalności.Myślę, że 2 stowki byś dołożył i mógłbyś go dobrze odnowić. Ale ogólnie rzecz biorąc, w tym budżecie ciężko

Napisano