Skocz do zawartości

[Endomondo] problem laika

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam tel nokia 920, poszukuje aplikacje która będzie odtwarzała mi trase np zapisaną przez kogoś w formacie gpx wgraną i która mnie bedzie prowadzić przez tą trasę. Jestem laikiem w tych sprawach, wiem ze bardzo popularna jest endomondo jednak nie mam opcji by przejechać wgraną trasę, czy muszę mieć premium? gdzie wrzucić plik, gdzie włączyć trasę mam tylko trening gdzie wpisuje km i tyle, a jeśli przez stronę endomondo wgram trasę to w aplikacji na telefonie jest ona tylko w historii

Bardzo Proszę o pomoc z góry Dziękuję

Pozdrawiam

Dzień dobry

W Endomondo jest możliwość jeżdżenia po trasach. Warunkiem jest, aby dany trening po zakończeniu zapisać również jako trasę lub narysować trasę ręcznie na www (trasy/utwórz). W telefonie wchodzisz w menu/trasy, a tam "moje trasy" lub "trasy znajomych", klik w daną trasę i opcja "podążaj". Gotowe ;)

Pozdrawiam 

• 2 tygodnie później...

Przepraszam ze się dopisze. Czy Endomondo wystarczy (sam. gal.3) aby oprócz zapisywania tras uzyskać dane na temat trasy typu długość trasy, prędkość max, srednia itp

Druga sprawa czy wystarczy do działania gps, czy muszą być dane komórkowe?

Wystarczy gps. Dane potrzebne tylko do przesłania wycieczki ba stronę. Zapisuje trasę, prędkość średnią, maksymalną itp itd.

A wiec transfer danych można skontrolować? OK.

Ja w sumie też mam WP - Lumia 735 :) ale endomondo widzę w sklepie Windows.

Coś jest strasznie słabo zoptymalizowane to endomondo na WP. Lumia 920.

Chyba nie do końca jest problem z optymalizacją. U mnie na lumii 735 endomondo z włączonym transferem danych zjada jakieś 6-7% na godzinę. Jak dla mnie jest całkiem dobrze, sporo lepiej niż androidzie na xperii m. Ogólnie moduł GPS w lumii (przynajmniej 735) jest bardzo oszczędny.

Do jazdy po zapisanej wcześniej trasie ściągnąłem Run the Map. Trasy się zaimportowały z gpx bez problemu. Wygląda OK, ale jeszcze nie używałem w terenie.