kubayoo Napisano 30 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 30 Kwietnia 2015 Witam. Mam tel nokia 920, poszukuje aplikacje która będzie odtwarzała mi trase np zapisaną przez kogoś w formacie gpx wgraną i która mnie bedzie prowadzić przez tą trasę. Jestem laikiem w tych sprawach, wiem ze bardzo popularna jest endomondo jednak nie mam opcji by przejechać wgraną trasę, czy muszę mieć premium? gdzie wrzucić plik, gdzie włączyć trasę mam tylko trening gdzie wpisuje km i tyle, a jeśli przez stronę endomondo wgram trasę to w aplikacji na telefonie jest ona tylko w historii Bardzo Proszę o pomoc z góry Dziękuję Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
put3k Napisano 1 Maja 2015 Udostępnij Napisano 1 Maja 2015 Sprawdź czy jest Strava dostępna na Twój system. Tam masz opcję wgrania trasy i wiele innych ciekawych rzeczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
05cris05 Napisano 1 Maja 2015 Udostępnij Napisano 1 Maja 2015 W WP ta aplikacja nazywa się striver, link: http://www.windowsphone.com/pl-pl/store/app/striver/cab1952d-0d11-40fe-8f83-dde89e6893b8 Nie korzystałem także nie wypowiem się jak działa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GrzesPL Napisano 1 Maja 2015 Udostępnij Napisano 1 Maja 2015 Dzień dobry W Endomondo jest możliwość jeżdżenia po trasach. Warunkiem jest, aby dany trening po zakończeniu zapisać również jako trasę lub narysować trasę ręcznie na www (trasy/utwórz). W telefonie wchodzisz w menu/trasy, a tam "moje trasy" lub "trasy znajomych", klik w daną trasę i opcja "podążaj". Gotowe Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...