Marcin5611 Napisano 29 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 29 Lipca 2006 W związku z tym że jest kilku użytkowników Hawkow na forum i sam od kilku dni takim jestem postanowiłem żałóżyc ten temacik:) Przedstawcie swoje maszynki oraz jakies plany z nimi związane A na razie moja Do wymiany na pewno jest siodełko,koła, opony i moze v-ki na tarcze reszta mi odpowiada ew. przedni amor ale to na pewno nei w tym roku :wink: Mój rower: rama: Hawk Pro Team FS II 19’ amper: DT Swiss 210L amortyzator: Marzocchi Mx Comp Air 05’ 105mm, sterówka jakies 16-17cm sztyca: Kalloy Uno Ultra Light 27.2x400mm siodło: Jakies BBB stery: Tioga ACC-1 kierownica: Tioga Task Force XC wspornik kierwonicy: Smica 130mm zaciski: P: Sram(black), T:North Shore zacisk sztycy: No name 31.8 17,1g ważone manetki: Sram 9.0sl 3x8 (Carbon) 98’?? korba: Shimano Lx Ht II 05 22-32-44 kaseta: Sram 5.0 11-28 250g przerzutka przednia: Shimano Lx FD-M565 31,8 przerzutka tylna: SRAM X.9 Medium klamki: Avid Sd Ti hamulce: Avid Sd7 pedały: Vp łańcuch: Sram PC 68 opony: Continental Escape Pro, Kenda City Slick dętki: Geax obręcze: Dm24 White szprychy: DT Champion Silver nyple: DT piasta przód: Sram 9.0sl Blue piasta tył: Ns Coaster opaski: Schwalbe pancerze: Clark’s linki: Clark’s/ Sram chwyty: Ritchey WCS skracane rogi: Accent pro lite Foty w sygnaturce:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jo_jacek Napisano 29 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 29 Lipca 2006 Rama - Hawk Fat Bone 18' Stery - FSA PIG DH PRO Zacisk siodła - Hmm ? :] Amortyzator - Sr Suntour XCP 75 L.O. 100mm Kierownica - Kbix Pro Race Mostek - Hmmm... ? :] Sztyca - Kalloy Siodło - Selle Italia Chwyty - Author Hamulec przedni - Tarczowy XT 2 tloczkowy tarcza 160mm Hamulec tylny - Sram 9.0 Klamki - przod hydr. XT, tyl Alu jakaś (ale lubie ją :wink: ) Manetki - Sram X.7 Grip Shift ( 8b ) Przerzutka przednia - Shimano XT Down Swing Przerzutka tylna - Sram X.7 długi wózek Pancerze - Accent i Sis Pedały - Shimano Pd-m520 Korba - Shimano Deore Fc-M540 175mm 44-32-22 Suport - Shimano Deore Octalink 118mm Łańcuch - Sram PC-48 Koło przód: Piasta - Shimano Deore 525 pod tarcze na 6 srub Obręcz - Mavic X221 36H Szprychy - Mach Opona - Kenda Kinetics 2.1 Koło tył: Piasta - Shimano Lx Obręcz - Alex Rims Ace 18 32H Szprychy - Mach Opona - Kenda Kinetics 2.1 Kaseta - Alivio 11-32 (8 rzedowa) Dp wymiany : naped w pierwszej kolejnosci bo juz umarł.. potem amorek i opony :] Chyba o niczym niezapomnialem Zdjecia beda jak zrobie bo zmienilem korbe i byly nieaktualne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kos Napisano 29 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 29 Lipca 2006 podobaja mi sie fulle hawka jest taki jeden kozaczny na allegro... tylko cena nie ta . ja teraz chce amortyzator do hawka swego kupić.. nie wiem czy pójsc w lekkiego manitou r7 super czy kupić jakiegoś marzoka z seri mx comp eta ze skokiem 105 lub 120 dla wiekszej wytrzymalosci i pewnosci przy szalenstwach : ). musze sie zastanowic czy skladam hawka sciganta czy hawka do lekkich szalenstw Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jo_jacek Napisano 30 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 30 Lipca 2006 Ja skladam ściganta na bomberku :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin5611 Napisano 30 Lipca 2006 Autor Udostępnij Napisano 30 Lipca 2006 Kos Ja bym brał jeszcze pod uwagę rebe.. i osobisćie uważam że lepiej kupic amorka ze skokiem koło 80mm sam wybrałem mx 105 ze względu na zawieszenie bo podobno powinno być 1:1 ze skokiem ew. z przodu więcej.. Ps. Zamieścił byś jakies fotki i opisk klocków:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kos Napisano 30 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 30 Lipca 2006 w sumie, jesli nie zalezy ci na wadze, to moze byc scigant na bomberku. chociazby na mx pro race. 80 mm skoku i z tego co mi wiadomo, eta mu wcale nie potrzebna. osobiscie jesli scigant, to z czyms lekkim, wlasnie pokroju r7. reba? nie mam pojecia, ale jakos mi sie nie widzi ze wzgledu na finanse. na dzien dzisiejszy, to jestem przy marzoku, bo to co wyprawiam z rowerkiem przez ostatnie dni, zasluguje tylko na marzoka : ). w sumie to zastanawiam sie nawet nad 120mm skoku z przodu. zdjecia i opis ? ok ale jak skoncze dzis go odpicowywać : ), wczoraj zlapal mnie deszcz w trasie i "lekko" zabrudzony hawk sobie jest : ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mikey89 Napisano 30 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 30 Lipca 2006 Byłem sobie z tym panem wczoraj na wycieczce i nas złapał deszcz, pod koniec troche dygawa, bo pioruny zaczeły walić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jo_jacek Napisano 30 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 30 Lipca 2006 wczoraj zlapal mnie deszcz w trasie i "lekko" zabrudzony hawk sobie jest : ) Jak to tak mozna :wink: ja wczoraj zrobilem 15km w błocie po deszczu a dzis się juz świeci rower :] No może nie świeci bo dzis bylo troche piasku na trasie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kos Napisano 30 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 30 Lipca 2006 wrocilismy jakos lekko po 21 wiec stwierdzilem ze naped wytrzyma, a reszta byla w dobrej kondycji ale teraz juz odpicowany ladnie stoi obok dumnie tylko deteczka cos ten, pssssst <kolec 1cm> jutro kupie cos porzadniejsego :/ a jak nie to zalatam i w nowym saczu kupie jakas michelinke albo conti... bloto i deszcz mmmm ^.^ wrazenia swietne, jedynie szkoda mi sprzetu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin5611 Napisano 3 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2006 Ja na razie jestem po pierwszych testach Hawka:) ogolnie na razie jakies 150km w tym 70-100km w terenie.. Ogólnie wszystko bardzo ładnie pracuje sram x.9 po prostu wymiata i jego praca jest dużo lepsza niż mojego poprzedniego XTR-a... Zawiesznie też się całkiem dobrze sprawuje chociaż zawiecha ramy i bomber idealnie do siebie nie pasują:/ Tył jest bardzo czuły na nierówności jednoczesnie będąc mało wrażliwym na pedałowanie na siedząco- na stojąco buja ale wtedy jest blokada:) Ogólnie wrażenia z jazdy fullem w terenie(zjazdy i podjazdy z korzeniami kamieniami itd. są bardzo pozytywne i znacznie pewniejsze niż na poprzednim Hardtrialu Raleigh.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RafalB Napisano 6 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2006 Hmm to mial byc scigant do xc...chyba wyszlo. na razie kroi sie 3 komplet kol Nowe kola to obrecze mavic x517 32h, dt revo+alu nyple, p.przod kozak edge, p.tyl gt hadley (mam na razie obrecze a kozak w drodze) Tak czy siak przy najblizszej okazji do wymiany bedzie korba i przerzutka tylna oraz prawy grip i zacisk podsiodlowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin5611 Napisano 6 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2006 Piekny rowerek:) Jakie masz stery? I jesli mozna wiedzieć to jaki to rozmiar ramy i jaką wysokośc ma główka ramy?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RafalB Napisano 7 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2006 Stery Tioga ACC-1, rama ~17 cali, glowki nie chce mi sie mierzyc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kos Napisano 21 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2006 jak czesto serwisujesz sida ? i jaki to jest sid ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RafalB Napisano 23 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 23 Sierpnia 2006 Tak czesto jak mi sie chce a niestety jestem leniwy Model Team 2004/5r z manetka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kos Napisano 29 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2006 sid... hm, nie to nie dla mnie . zobaczę co przyniesie rok 2007 w amortyzatorach i wymienie na r7 super lockout, albo mx pro race Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jo_jacek Napisano 9 Września 2006 Udostępnij Napisano 9 Września 2006 Mi w mojej przepieknej maszynce sypia sie własnie powolutku obie piasty.. jaki z tego winosek ? Nigdy wiecej kulek ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aras Napisano 10 Września 2006 Udostępnij Napisano 10 Września 2006 Oto mój Hawk Fat Bone: Do wymiany w pierwszej kolejności będzie mostek, w dalszej amor (najprawdopodobniej na Skareba lub R7), a w najdalszej osprzęt z XT na X-7 lub X-9. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jo_jacek Napisano 11 Września 2006 Udostępnij Napisano 11 Września 2006 fajnie wyglada hawk+bomber :razz: moje przyszle zestawienie :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skrzynia Napisano 24 Września 2006 Udostępnij Napisano 24 Września 2006 No to i ja się dopiszę rama: wiadomo :lol: Hawk Fat Bone 17" amortyzator: Skareb Elite 80mm sztyca: Boplight Team 350mm zacisk sztycy: Cannondale-Coda siodło: Selle Italia SLK stery: WCS + korek Woodman Carbon kierownica: RooX DBS chwyty: no-name neoprenowe rogi: Tune RH-1 wspornik kierownicy: WCS manetki: Sachs Quarz&Power Grip Plus korba: Stronglight Oxale Two śruby korby: TA-Specialites wkład suportu: RPM 68/113 kaseta: Sram PG-990 2006 łańcuchy: Rohloff SLT-99 2szt rotacyjnie, ze spinkami Srama przerzutka przednia: XTR FD-M961 przerzutka tylna: XTR RD-M910 hamulce p/t: Magura Marta 160mm pedały: Crank Brothers Egg Beater Chrome Koła: - przód: DT Swiss 240s + DT Revolution + Mavic X-517 Citron - tył: DT Swiss 240s + DT Revolution + Mavic X-517 Citron zaciski kół: USE-Titanium opony p/t: Continental Explorer Supersonic/Schwalbe Racing Ralph dętki p/t: Maxxis Flyweight/Ultralight pancerze: Magura Hydraulic/Jagwire + linki no-name koszyk: Specialized Rib Cage Pro + w paru miejscach śruby Pro-Bolt. W tej konfiguracji waży ~9,69kg W przyszłym sezonie zamierzam się na nim pościgać i wywalczyć trochę punktów dla teamu - mam nadzieję, że sprawdzi się nie tylko sprzęt Z modyfikacji nic nie przewiduję, muszę tylko dokupić neopren, bo łańcuch obija ramę... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Blitzer Napisano 25 Września 2006 Udostępnij Napisano 25 Września 2006 skrzynia fajny sprzecik Tylko ramke bym na czarny mat przerobil Nie zakladaj neoprenu to bike bedzie lzejszy i jak lakier bedzie odpryskiwal to tez pare mg ubedzie :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tyr0x Napisano 26 Września 2006 Udostępnij Napisano 26 Września 2006 Witam, Jako, że jesteście blisko z marką hawk to mam do Was pytanie jeśli można, poszukuje ramy, pare konstrunkcji mi się spodobało, hawk jest jedno z nich. Na allegro wypatrzyłem takei o to cudo: http://www.allegro.pl/item130177231_hawk_p...i_od_1_pln.html W internecie nic nie znalazłem o tej ramie, albo źle szukałem, macie może więcej danych na jej temat ? Z gory wielkie dzięki za jakieś informacje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skrzynia Napisano 27 Września 2006 Udostępnij Napisano 27 Września 2006 macie może więcej danych na jej temat ? A jakich danych szukasz? Ogólnie to jest wyższy model od mojej ramy, czyli mocna i sztywna rama do xc i maratonów. Dzięki anodowaniu ta Pro Team lżejsza, jedynie mam wątpliwości co do tego, czy to jest 19" - wymiary ma jak moja - a moja ma 17"... Swoją drogą licytuje ją Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tyr0x Napisano 28 Września 2006 Udostępnij Napisano 28 Września 2006 Już dostałem troche danych od sprzedającego,zadałem pare pytań, większość odpowiedzi otrzymałem: witam,rok produkcji? szczerze mowiac, nie wiem. 99-00. nie oddaje to w zaden sposob jej stanu - jezdzona byla przeze mnie b. krotko (500 km? cos takiego), poprzedni wlasciciel - nie wiem, ale sadzac po niewielkiej liczbie zadrapan itp. - jezdzona krociutko, i malo intensywnie. jezdze normalne XC, i po mnie, po pelnym sezonie (5 - 7 tys km) bylaby w gorszym stanie. wyjatek: zadrapania od lancucha (nie pomne, na ktorej fotce jest ten szczegol), ja bym dobrze ustawil przerzutke od razu. nie mam teraz ramy pod reka, nie znam srednicy obejmy, ale zacisk jest w komplecie. co do srednicy sterow: 1 1/8 ", zewnetrzne (nie zintegrowane!). w komplecie stery tioga. sztyca 27.2. w komplecie jest czarny tranz x, w stanie jak rama, czyli prawie nowa. model laczony z siodlem za pomoca 2 srub. w sumie sztyca lekka i na pewno wystarczy do xc. 400 mm dlugosci. co do danych: nie znam innych niz podalem na allegro. aha, wysokosc glowki 105 mm. kat glowki taki, ze rama bedzie dobrze dzialac z co najmniej 80 mm skoku amora. 60 mm skoku - bedzie nerwowa (mialem kiedys mniejszy rozmiar i tak sie dzialo). zreszta nikt juz chyba nie jezdzi na 60 mm skoku... Wygląda ciekawie, cena zresztą też ... jak na razie . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skrzynia Napisano 28 Września 2006 Udostępnij Napisano 28 Września 2006 To dodam tylko, że średnica obejmy i przedniej przerzutki to 31,8 Ciekawe jak będzie ostateczna cena Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.