Skocz do zawartości
  • 0

Rower trekkingowy do 1000 zł

Gość Damian

Pytanie

Napisano
Witam!

Proszę o pomoc w wyborze roweru trekkingowe do ok. 1000 zł. Niestety jestem kompletnym laikiem w tym temacie. Rower będzie służył głównie do weekendowych wycieczek turystycznych po drogach asfaltowych. Przeglądając oferty na allegro znalazłem coś takiego: http://allegro.pl/meski-mifa-kola-28-cali-acera-alu-z-niemiec-hit-i5305952297.html, z pośród innych rowerów w tym przedziale cenowym wyróżniają go m. in. trochę lepsze przerzutki niż Shimano Tourney, ale nie mam pojęcia o pozostałych podzespołach i nigdy nie słyszałem o takiej marce MIFA.

4 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Wyróżnia go trochę lepszy osprzęt i to fakt,ale porównaj jeszcze z cenami w sklepach internetowych,poza tym podaj ile masz wzrostu,to istotne w doborze rozmiaru kół oraz ramy,czekamy na szczegóły.

Napisano

Mam 172 cm wzrostu, więc rama 19 calowa + koła 28 cali dla mnie będą odpowiednie. Jeździłem już rowerem który miał 19 calową ramę i koła 28 lub 27 cali. Niestety poprzednia aukcja już wygasła. Znalazłem w tej cenie jeszcze coś takiego: Lazaro Senatore V1. Ten ma przerzutki Shimano Altus, amortyzowany przód i sztyce, więc chyba nie najgorzej. Drugi rower, który chyba też ma nie najgorsze podzespoły to Spartacus Premier, ten z kolei ma Acera z tyłu, ale za to Tourney z przodu i nie amortyzowaną sztyce. Gdzieś czytałem, że różnica między Altusem a Acerem na korzyść tego drugiego to obsługa 8 przełożeń, jakość wykonania jest praktycznie taka sama, aczkolwiek lepsze niż w najtańszych Tourney, które głównie montowane są w rowerach do 1000 zł. 

Gość forestowy
Napisano

Lazaro Senatore V1 ma wolnobieg więc sobie odpuść. Jak już to V2 i to będzie jedna z lepszych propozycji w tej kasie

Obawiam się że przy twoim wzroście 19" może być za duże. Zależy ile masz przekroku

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.