Skocz do zawartości

[hamulce] regulacja


Tomeksup

Rekomendowane odpowiedzi

Linka wymieniona. Został stary pancerz. Stara się chyba klinowała. Jest kolejny problem. śruba łącząca (trójnik) linkę główną z hamulcową linką ma gwint przekręcony. Gdzie to kupić ? Dziś jeździłem po sklepach i nie ma.

 

Odkręciłem. Haczyk został. Ta śruba z dziurką ma zjechany gwint. Spróbuję zastąpić śrubą bez dziurki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę odchodzimy od tematu hamulców , ale jak to się stało? Samo z siebie czy jak? Może wystarczy regulacja. Miałem kiedyś tą samą przerzutkę i nie miałem takiego problemu , zacznij od regulacji i jak nie pomoże będziemy myśleć dalej. Możliwe że poszła sprężyna lub coś w tym stylu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Parę dni temu ustawiłem i było wszystko ok. Później tylko założyłem spinkę na łańcuch. Nic nie grzebałem w ustawieniu przerzutki. Nie jeździłem na rowerze.

 

Dzieje się tak kiedy z przodu mam na małej zębatce i z tyłu na najmniejszej. Nie mam pojęcia co jest nie tak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo tak się nie jeździ. Zębatki na korbie i kasecie/ wolnobiegu:

1 do 4 biegu z tyłu

2 do 7-8 z tyłu

3 do końca

Dzieje się tak bo najmniejsza zębatka z tyłu ma tam 13 albo 11 T a ta z przodu pewnie koło 20 i to przerzutka odpowiada za napięcie łańcucha i po prostu jak na takie ustawienie to ona już nie da rady się bardziej napiąć. Po za tym jeżdżąc tak krzyżujesz łańcuch i przez to też napęd zużywa się znacznie szybciej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...