Skocz do zawartości

[manetki SLX SL-M660] wymiana linek


CUBEMAN

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Nadejszla wiekopomna chwila wrzucenia na warsztat roweru - na wlasnoreczny warsztat.

Jako, ze nigdy nie wymienialem samodzielnie linek przerzutek, wole najpierw zapytac, niz zepsuc i dopiero zapytac.

Czy ktos moglby udzielic mi jakichs wskazowek jak zabrac sie za zmiane linek wraz z pancerzami?

Teoretycznie wyglada to prosto. Nie wiem tylko jak dobrac sie do manetki, aby wyjac stara linke i zalozyc poprawnie nowa.

Szukalem na YT jakichs filmikow z tym tematem, ale cos slabo mi poszlo, albo nic takiego tam nie ma :(

Poprosze o jakies wskazowki - w przeciwnym razie jak zepsuje bedzie Wasza wina ;)

 

Moze uscisle na koniec o co mi chodzi:

Domyslam sie, ze wystarczy wykrecic taka magiczna srubke i przez nia da sie wypchnac stara linke. Nowa pewnie zapakowac ta sama droga.

Domyslam sie, ze dlugosci pancerzy i linek najlepiej dobrac dopasowujac do starych.

Czy jest cos, na co warto zwrocic uwage? Chodzi mi o takie oczywistosci jakie zazwyczaj czlowiek wie jak juz raz cos zrobi, a ktore nie zrobione za pierwszym razem powoduja wnerwianie i mysli typu "kurde, taki banal, ze tez nie pomyslalem..."

Napisano

 

 

Po stronie cyngla do zrzucania jest śrubka na krzyżak. Wykręcasz ją, wyjmujesz linkę. Wkładasz nową, zakręcasz i po sprawie

OK, dzieki. Najwazniejsza niewiadoma mam wiec rozwiazana :)

Czy moze jest cos jeszcze co warto wiedziec?

 

Ooo, np: kupilem nowy komplecik pancerzy / linek Jagwire - ich w zaden sposob chyba nie trzeba smarowac / oliwic itp? Zakladam, wpuszczam linke i gotowe. Czy sie myle? 

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...