Skocz do zawartości

[Zakup] Romet Rambler 4.0 czy 5.0?

antidesperate

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Cześć,

zastanawiam się nad dwoma modelami Rometa - Rambler 4.0 i 5.0 z tych aukcji:

allegro.pl/rower-romet-rambler-4-0-altus-promocja-najtaniej-i5261473785.html

allegro.pl/rower-romet-rambler-5-0-acera-promocja-najtaniej-i5261450569.html

Czy warto dopłacić te 50 zł i wziąć Ramblera 5.0? Co sądzicie o tych rowerach, jest jakaś lepsza alternatywa w cenie 900 zł? Jestem początkujący, nie zamierzam wydawać dużo pieniędzy na rower, bo jeżdżę rekreacyjnie.

Napisano

zmien nazewnictwo tematu na nawias klamrowy :)

a czy warto doplacac, specyfikacja bardzo podobna,roznia sie korbami, przezutka i oponami. Ja bym tam doplacil :)

• 3 miesiące temu...
Napisano

Czesc. Troche pozno, ale moze przyda sie innym. Osobiscie bardzo odradzam rowery Romet. Zakupilem Ramblera 5.0 i po niespelna 2 miesiacach mam:
- skrzwiona korbe
- Starte siodelko

- Niedzialajace hamulce

Zastanawiam sie wiec co bedzie za kolejne dwa miesiace...

Rower pojechal do serwisu gdzie jest juz ponad 2 tygodnie. Zeby naprawic rower, Romet musi go sciagac do centrali w Debicy tak jakby nie mozna bylo wyslac nowych czesci do serwisu w Krakowie (gdzie oddalem rower).
Obawiajac sie o bardzo slaba jakosc materialow, zaproponowalem Rometowi zwrot kasy i gotowosc z mojej strony do wylozenia dwa razy tyle za rower z wyzszej polki. NIestety dzial marketingu mnie olal.

Generalnie nie polecam!

Pozdrawiam

Kamil

Napisano

po niespelna 2 miesiacach mam: - skrzwiona korbe - Starte siodelko - Niedzialajace hamulce Zastanawiam sie wiec co bedzie za kolejne dwa miesiace...
A ja się zastanawiam, co z tego wyprodukował Romet. 

Zeby naprawic rower, Romet musi go sciagac do centrali w Debicy tak jakby nie mozna bylo wyslac nowych czesci do serwisu w Krakowie (gdzie oddalem rower)