mickymicky Napisano 22 Kwietnia 2015 Napisano 22 Kwietnia 2015 Witam stanęliśmy przed wyborem roweru dla syna dla mnie to nie lada wyzwanie absolutnie nie znam się na rowerach i wdzięczna będę za każdą pomoc Z wertowania różnych stron, czytania i próby poznania sprzętu wybór padł na trzy konkretne modele jednak nie wiem czy słusznie wszystkie do zakupu przez inetrnet: ROWER GÓRSKI KANDS ENERGY 1300 MTB ALIVIO ALU +LED (5280238581) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. http://www.rowerowy....CFWfJtAoddSMAnA http://chlebek.shoper.pl/pl/p/Rower-Kellys-Viper-50-2014/8770 tutaj tanio ale nie mogę wyszukać żadnych opinii o sklepie :/ syn ma 150 wzrostu w ubiegłym sezonie pokonywał po kilka razy w tygodniu 30-50 km (głównie polne drogi z pagórkami i przejażdżki przez las), bez problemu daje sobie radę z kołami 26" i dużą ramą. Stacjonarnie przymierzaliśmy taki z ramą 17" bez problemu daje radę http://chlebek.shoper.pl/pl/p/Rower-Kellys-Viper-10-2015/8810 fajnie "dziecięco" wygląda a z ceny katalogowej możemy wykorzystać 150 zł na zakup akcesoriów w sklepie.... Zależy mi na tym by rower był "przyszłościowy" tzn by nie trzeba było go wymieniać za 2 lata a mały kocha rower sam próbuje naprawiać swój "przechodzony" więc super byłoby gdyby miał coś fajnego co długo posłuży... a i do dyspozycji mam max 1300 zł.