Xider Napisano 21 Kwietnia 2015 Napisano 21 Kwietnia 2015 Witam. Ostanio zauważyłem, że tylne koło po zakręceniu dość szybko się zatrzymuje. Tragedii nie ma, ale w porównaniu z przednim jest różnica. Przejechałem 2500 tys. km. na nim, w tym jedną wyprawę (1100 km) z sakwami. Warto dać koło do jakiegoś serwisu, żeby przesmarowali łożyska? Dodatkowo przenosi lekkie drgania na ramę (chociaz z tego co mi sie wydaje, było to od początku). Posiadam piasty FRC Alloy 32 H.Q.R.
alagor96 Napisano 21 Kwietnia 2015 Napisano 21 Kwietnia 2015 Sprawdź, czy hamulce nie obcierają, i czy nie jest za mocno skręcone, ale do piast powinno się czasem zaglądać.
MokryxD Napisano 21 Kwietnia 2015 Napisano 21 Kwietnia 2015 Jeżeli sam nie czujesz się na siłach, aby podjąć się serwisu piasty to zleć taką usługę serwisowi. Niby 2.5kkm to nie wiele, ale z drugiej strony, jeżeli masz jakieś niepokojące objawy, to lepiej zobaczyć, co tam się dzieje.
Mod Team sznib Napisano 21 Kwietnia 2015 Mod Team Napisano 21 Kwietnia 2015 Niby 2.5kkm to nie wiele, Zależy w jakich warunkach. Jak było sporo błota, a piasty mają kiepskie uszczelnienie ( a te na pewno mają bo to low budgety) to na 100% jest już syf w środku.
Xider Napisano 21 Kwietnia 2015 Autor Napisano 21 Kwietnia 2015 Jeżdżę na rowerze crossowym, także poza jakimś deszczem nic brutalnego go nie spotkało. W cięższy teren mam drugi rower. Ale koło chyba oddam na przegląd, bo szkoda łożysk. Głównie opieram się na porównaniu z przodem. Jak zakręce kołem to mógłbym iść na kawę i jakbym przyszedł to by się jeszcze kręciło Podejrzewam, że po jeździe z sakwami smar się szybciej zużył i tyle. Jednak to jest dość spore obciążenie.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.