jjgarcia Napisano 20 Kwietnia 2015 Napisano 20 Kwietnia 2015 Witam Mam pytanie Panowie , zdecydowałem sie tak jak w temacie na Mactronic Scream , czytałem duzo i zastanawiałem sie nad Convoy S2 (ale cena ok 140 zl plus zakup akumulatorów, uchwytu i ładowarki ) ze znanego każdemu forum ale mimo wszystko jestem zdecydowany na Scream ze wzgledu na posiadanie kilku kompletów akumulatorów i ładowarki a po drugie nie jeżdze po nocy tylko i wyłacznie jak nie zdąże wrócic z trasy i nie potrzebuję aż tak mocnej latarki. Ale do rzeczy warto dopłacać ok 30 zl miedzy wersja 243 lm a 300 lm ? Czy te 57 lm zrobia aż taka różnice ? Przepraszam jeżeli pytanie jest banalne ale jestem kompletnym laikiem w tym temacie Dziękuje za ewentualne opinie i pozdrawiam
thomasz Napisano 20 Kwietnia 2015 Napisano 20 Kwietnia 2015 Dopłać i weź 300lm. Weź też pod uwagę, że jeżeli masz licznik bezprzewodowy to latarka zakłóci Ci sygnał. Poza tym wszystko jest ok. Sam używam z dodatkowym akumulatorem i jestem zadowolony.
jjgarcia Napisano 20 Kwietnia 2015 Autor Napisano 20 Kwietnia 2015 Dziękuje za opinie Licznik przewodowy Sigma BC 8... także powinno być ok a jakiś wpływ na urządzenia Gps (Garmin Forerunner czy Dakota ) ma ?
modelarz Napisano 20 Kwietnia 2015 Napisano 20 Kwietnia 2015 Tu jest porównanie jasności obu tych latarek i przede wszystkim convoy'a http://www.swiatelka.pl/viewtopic.php?t=13282. Jak dobrze widać różnica duża między mactronicami nie jest, ale za to między convoyem już jest znacznie większa. Tak że jak dla mnie zdecydowanie convoy s2. Przecież nie musisz używać zawsze najwyższej jasności przecież są jeszcze dwa niższe tryby, a w razie potrzeby można można włączyć najwyższy tryb i oświetlić zdecydowanie więcej niż tym mactroniciem. A samego convoya też przecież można kupić taniej, bezpośrednio z Chin kosztuje około 60zł i nadal zdecydowanie wygrywa z mactroniciem.