Alechin Napisano 20 Kwietnia 2015 Napisano 20 Kwietnia 2015 Czym wyregulować tę rączkę?Była pod złym kątem i teraz chcę ją przykręcić z powrotem.Klucz, którego używam, jest za wysoki i blokuje go miejsce wychodzenia linki.Nie znam się za bardzo na narzędziach.Z góry dziękuję za pomoc.
Mod Team durnykot Napisano 20 Kwietnia 2015 Mod Team Napisano 20 Kwietnia 2015 Nie możesz poluzować i przekręcić na chwilę gripa (manetki od biegów) ?
radziuGD Napisano 20 Kwietnia 2015 Napisano 20 Kwietnia 2015 A mi się wydaje, że teraz to dopiero jest pod złym kątem - równolegle do podłoża zamiast na lini przedłużenia ramienia. Chyba że jeszcze przekręciłeś kierownicę na mostku, bo ta gięcie też ma dziwnie w tył.
Alechin Napisano 20 Kwietnia 2015 Autor Napisano 20 Kwietnia 2015 Dziękuję za rady.@durnykot:Nawet nie zauważyłem, że tam jest śrubka i całą tę manetkę będzie można przekręcić (mam nadzieję).Ale okazało się, że nie mam tak małego śrubokręta i będę to musiał jakoś załatwić.Dobrze, że tu napisałem na forum, bo sam bym tego nie zauważył.@radziuGD:Właśnie rączka od hamulca była bardzo w górę ustawiona.Być może drugi użytkownik roweru coś popsuł, ale tego mi nie powie.Ale właśnie tak się teraz zastanawiam, czy może kierownica cała nie jest przekręcona. Bo zauważyłem, że jest tam jakaś śruba i tak jak piszesz, pewnie to można obrócić.Dla takiego laika jak ja, to takie rzeczy nie są widoczne.Czy można by podać jakiś odnośnik lub informacje, jak powinno to być ustawione?Dodatkowo mam pytanie, czy można coś zrobić, żeby te linki nie utrudniały umieszczania licznika?Dzwonek i tak planuję zmienić na mniejszy.Mam nadzieję, że zdjęcia są wystarczająco wyraźne.
Mod Team michuuu Napisano 20 Kwietnia 2015 Mod Team Napisano 20 Kwietnia 2015 Czy można by podać jakiś odnośnik lub informacje, jak powinno to być ustawione? Wejdź do garażu, popatrz jak na innych rowerach jest to zamocowane, w jakiej pozycji. Ustawienie kierownicy to jedno i ustawienie klamek to drugie.
Ychu Napisano 20 Kwietnia 2015 Napisano 20 Kwietnia 2015 Dzwonek możesz przesunąć pionowo w dół. Klamki to jak nie miałem takiego klucza to w nie ręką puknąłem i się ustawiły , ale jeśli nie masz wyczucia , boisz się albo coś nie próbuj tak.
Mod Team durnykot Napisano 20 Kwietnia 2015 Mod Team Napisano 20 Kwietnia 2015 Tak mnie się widzi,że masz niezbyt dobrze ustawioną kierownicę. Jeśli dobrze widzę,masz model gięty, gdzie w Twoim wypadku gięcie jest ustawione prostopadle do podłoża. Większość giętych kierownic ustawianych jest tak ( czyli gięciem do góry) Możliwe więc,że wystarczy obrócić kierownicę, a klamki znajdą się w prawidłowej pozycji.
radziuGD Napisano 21 Kwietnia 2015 Napisano 21 Kwietnia 2015 Czyli jak przekrecisz kierę o 90* zgodnie z wskazówkami zegara patrząc od strony napedu, to +/- wszystko wróci do normy, łącznie z dziwnie ułozonymi pancerzami
Ychu Napisano 21 Kwietnia 2015 Napisano 21 Kwietnia 2015 Po prostu przekręć tak by było Ci wygodnie i klamki hamulca były normalnie ustawione.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.