Skocz do zawartości

[rower] Jaki rower do "ciężkiego" enduro/fr?

Malacina

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Hej! Jeżdżę w dh od 4 lat po lokalnych trasach w Zakopanem, startuje w zawodach, także mam jakies umiejetnosci :icon_cool: . Obecnie poruszam się na sztywniaku od Darta, Hornecie (dodam że wcześniej miałem styczność z fullami ale dosiadlem hardtaila bo tanszy serwis no i w tej kategorii na zawodach wieksze szanse :laugh: ). Ale sprzedaje moją dziką maszynę i chciałbym kupić fulla do tzw. "ciężkiego enduro", a dokładniej żeby można było na nim fajnie podjechać, a później zjechać trasą fr. Jak wiadomo w Zakopanem mamy trochę górki, więc nie chodzi tu o maszynę do typowo nizinnych freeridowych tras, a bardziej o rower którym wyjadę na górę lasem, a później zjadę (część z Was pewnie kojarzy) - trasą na Harendzie czy Szymoszkowej.

Ogólnie rower do przyjemnego podjeżdżania, technicznego zjazdu, żeby można było polatać, pochillować z kumplami na jakiejs pojedynczej hopie, pokrecic whipy itd. - Frirajd z podjazdami krótko mówiąc.

Na rowerach endurowych nie znam sie w ogóle. Kojarzę jedynie Gianta reigna, Speca Enduro i Mondrakera Dune Xr (nic nie sugeruję, dwa ostatnie i tak chyba zbyt drogie).

Dodam że mam 15 lat, 175 cm wzrostu ważę +-65 kg. Horneta miałem w rozmiarze "14. 

Budżet +- 4000 tysiace. Wiem ze malo jak na fulla, ale wiecie jak jest. Oczywiscie chodzi mi o cały rower, uzywkę, zakladajac ze ma w miare sensowna amortyzacje 160-180mm (odpadaja patenty typu RST czy cos!)

Napisano

jest taki serwis aukcyjny podajże allegro się nazywa tam pewnie coś znajdziesz

eheheh hehe ehhh. Ok. Może źle sprecyzowałem. Chodzi mi o ramę. Na jakiej ramie brać ten rowerek. Tych endurowek sa tysiace, a jak pisalem nie znam sie na nich wiec nie chce brac tak po prostu na slepo, pierwszej ktora bedzie miec najwiecej skoku

Napisano

Szukaj czegoś w tym stylu bo geo tego typu sprzętu będzie bliższe temu co robisz;