Gość HydraulicznyCyborg Napisano 18 Kwietnia 2015 Napisano 18 Kwietnia 2015 Witam,mam problem Mam amortyzator pod qr 5 mm oś9 mm. Podczas szybkiej jazdy w fazie skrętu koła, tarcza hamulcowa przednia dzwoni o metalowe klocki, co jest uciążliwe i zwiększa opory toczenia.golenie mają haki pod 9mm. Chciałem kupić piastę dt swiss 350 ale są tylko na 15 i 20 mm osie.lagi nowe do reby kosztują 800 zeta.i tu mam pytanie: czy są przejściówki na 9mm oś dt swiss z osi tru axle 15 mm? Na ich stronie są szybkozamykacze na 9mm ale nie widzę przejściówek. Ta opcja jest najdroższa bo wymaga kupienia przejściówki(gdzie?)zamykacza za120 i piasty za206 zeta Wpadłem na pomysł aby to ominąć i czy jest to możliwe aby kupić piastę na 15 mm i wytoczyc z 10 mm śruby maszynowej oś 9mm i zredukować średnicę w piascie przejściówka?czy są takie dostępne redukcje? Możliwe jest zdobycie redukcji z 15 na 10 mm? Wtedy nie trzeba wytaczac śruby tylko rozwiercic haki goleni na 10 mm. Trzecia opcja najtańsza jest wytoczenie osi 9 mm że.śruby 10 mm o długości większej aby możliwe było zacisniecia haków nakrętka, następnie nakręcenie konusow z piasty kulkowej slx jak w systemach starszych piast. Co o tym myślicie? Pzdr
dawid Napisano 18 Kwietnia 2015 Napisano 18 Kwietnia 2015 Ja właśnie doszedłem do podobnego wniosku. Do piasty 15mm w przyszlym tygodniu będę robił adapter z 15mm na 9mm pod zacisk Thrubolt, co powinno usztywnić widelec na standardowy szybkozamykacz
Gość HydraulicznyCyborg Napisano 18 Kwietnia 2015 Napisano 18 Kwietnia 2015 Ja właśnie doszedłem do podobnego wniosku. Do piasty 15mm w przyszlym tygodniu będę robił adapter z 15mm na 9mm pod zacisk Thrubolt, co powinno usztywnić widelec na standardowy szybkozamykacz A mógłbyś zrobić adapter na 10 mm z 15 mm?
dawid Napisano 18 Kwietnia 2015 Napisano 18 Kwietnia 2015 na 10mm nie ma sensu, nie ma specjalnych zaciskow. Zamiast przekombinowywać pozostałbym na Twoim miejscu przy 9mm thrubolcie, zysk w sztywności będzie i tak duży
Gość HydraulicznyCyborg Napisano 18 Kwietnia 2015 Napisano 18 Kwietnia 2015 na 10mm nie ma sensu, nie ma specjalnych zaciskow. Zamiast przekombinowywać pozostałbym na Twoim miejscu przy 9mm thrubolcie, zysk w sztywności będzie i tak duży To za ile i kiedy mógłbyś zrobić te adaptery?
dawid Napisano 18 Kwietnia 2015 Napisano 18 Kwietnia 2015 tez w srodę będę wiedział, bo robię ich 20 i nie wiem ile mnie policzy firma gdzie to robie
Gość HydraulicznyCyborg Napisano 18 Kwietnia 2015 Napisano 18 Kwietnia 2015 tez w srodę będę wiedział, bo robię ich 20 i nie wiem ile mnie policzy firma gdzie to robie jak coś to pisze się na komplet do jednej piasty(zależy od ceny)
Gość HydraulicznyCyborg Napisano 22 Kwietnia 2015 Napisano 22 Kwietnia 2015 tez w srodę będę wiedział, bo robię ich 20 i nie wiem ile mnie policzy firma gdzie to robie I jaka cena tychże przejściówek? Pzdr
dawid Napisano 22 Kwietnia 2015 Napisano 22 Kwietnia 2015 Dopiero dzisiaj wszystko przedstawiłem znajomemu który będzie to robił, jutro się dowiem
marcin_ostrów Napisano 4 Maja 2015 Napisano 4 Maja 2015 No akurat skonwertować 350 na QR to trudno nie jest http://www.bike24.com/p2123598.html M
Gość HydraulicznyCyborg Napisano 4 Maja 2015 Napisano 4 Maja 2015 No akurat skonwertować 350 na QR to trudno nie jest http://www.bike24.com/p2123598.html M Nie interesuje mnie qr 5MM bo bym 350 Na 5 mm qr kupił od razu. Interesuje mnie redukcja z15 mm tru axle do 9 mm thrubolt od dt swiss. Dawid zapodaj cenę za komplet Pzdr
radziuGD Napisano 4 Maja 2015 Napisano 4 Maja 2015 RWS + tulejka to już z 10% ceny sensownego amora z osią 15mm. Wzrost sztywności będzie raczej kosmetyczny. DT też sprzedaje conversion kit 9/100 thru bolt
Gość HydraulicznyCyborg Napisano 4 Maja 2015 Napisano 4 Maja 2015 RWS + tulejka to już z 10% ceny sensownego amora z osią 15mm. Wzrost sztywności będzie raczej kosmetyczny. DT też sprzedaje conversion kit 9/100 thru bolt Jakie 10%? Piasta 206zl, 112zl trubolt,i przejściówka. A nowy amor reba z manetka blokady i solo air -taki prawie jak mam (mam dual air) 15 mm to 2000 zł kosztuje.
radziuGD Napisano 4 Maja 2015 Napisano 4 Maja 2015 Jednym słowem wydasz ponad 400 peelenów i zyskasz całe nic. Niestety kombinatorstwo zawsze wychodzi najdrożej
TOMASZlodz Napisano 4 Maja 2015 Napisano 4 Maja 2015 DT też sprzedaje conversion kit 9/100 thru bolt ale nie do 350
Gość HydraulicznyCyborg Napisano 4 Maja 2015 Napisano 4 Maja 2015 Jednym słowem wydasz ponad 400 peelenów i zyskasz całe nic. Niestety kombinatorstwo zawsze wychodzi najdrożej tak na pewno nawet 206 zl piasta +150 zł przeplot(+szprychy) oś 9 mm juz sobie wytoczyłem ze sruby 10 mm wiec tru bolta nie potrzebuje(112 zł do przodu) i przejsciówka ze tam 35 zł to wychodzi mniej niz 800 lagi do reby czy 2000 zł nowy amor. nie wciskaj mi mitów ze 9 mm nic nie da jako lita sruba na nakretke w porównaniu do jakiegos gówna qr 5 mm majacego luzy w wydrązonej osce 9 mm . jak co s nie wypali to mam piaste slx na kulkach gdzie ta sruba 10 mm została wytoczona wlaśnie pod konusa z tej piasty. mam wiec szerokie mozliwosci.pzdr Pozatym Dawid stwierdził ze9mm stykie
radziuGD Napisano 4 Maja 2015 Napisano 4 Maja 2015 Drążona oś 9mm zaciśnięta od obu stron przez QR na 5mm szpilce ma ten sam problem co przelotowa oś 9mm - otwarte haki i arachityczną konstrukcję spodu lag. Obecny wideł zawsze możesz sprzedać i kupić również używany lub nawet pokusić się o nie używany zdemontowany z nowego roweru. Takie jest moje zdanie na ten temat ale jak najbardziej życzę Ci...abym się mylił.
Gość HydraulicznyCyborg Napisano 7 Maja 2015 Napisano 7 Maja 2015 i jak Dawid masz te redukcje? po ile one chodza za komplet?pzdr
dawid Napisano 7 Maja 2015 Napisano 7 Maja 2015 Tragedia z realizacja, po tygodniu odkladania sprawy na jutro dzisiaj w narzedziowni stwierdzili ze nie maja czasu na to. Zlecenie poszlo do nastepnej firmy, wybaczcie za opoznienia
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.