Skocz do zawartości

[rower] evado 4.0 2015 vs Northtec Caledon DB 2015


aleksander87

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam jak w temacie mam problem z kupnem evado 4.0 2015 vs Northtec Caledon DB 2015 i teraz jest pytanie ktory wybrać mam możliwość kupona w cenie evado 4.0 2015 w cenie 1800 a  Northtec Caledon DB 2015 w cenie 1900zł prosze o pomoc z wyborem  i prosze o konkrety  czemu taki wybór

Napisano

zdecydowanie Northec ma lepsze przerzutki,manetki,korbę,suport,piasty. Jedyny minus to mechaniczna blokada skoku amortyzatora (musisz zejść z roweru żeby zablokować) w kross jest hydrauliczna i może być blokowany pod obciążeniem

Napisano

ogółem to też mi sie wydaje ze lepszy jest northtec  chociaz to tak mało znana firma  a  evado to jednak jest popularna. i w northtecu dowiedzialem sie ze firma ma opóźnienie w produkcji i ciezko jest dostepny rower 


i z tego co widze ma on hydrauliczną blokade skoku.


sorry moj błąd  jednak mechaniczna co mnie zasmuciło i zawiodło ciekawe czy mogl bym doplacic przy zamowieniu zeby zmienili na hydrauliczną

Napisano

Witam jak w temacie mam problem z kupnem evado 4.0 2015 vs Northtec Caledon DB 2015 i teraz jest pytanie ktory wybrać mam możliwość kupona w cenie evado 4.0 2015 w cenie 1800 a  Northtec Caledon DB 2015 w cenie 1900zł prosze o pomoc z wyborem  i prosze o konkrety  czemu taki wybór

 

Gdzie dorwałeś Caledona w takiej cenie?

 

Napisano

ogółem to cena jest 2100 ale sie spytałem czy jakis rabat by mi dał i powiedział ze obnizy mi koles 10% za to ze u nich kupie i poczekam az bedzie w piątek niby maja byc juz niemoge sie doczekać

Napisano

Northtec ma i lepszy osprzęt i lepszą renomę... Blokada amortyzatora mechaniczna wystarcza - w większości sytuacji i tak jedziesz z aktywnym amortyzatorem, przy pewnej wprawie można go blokować podczas jazdy.

Napisano

 

 

przy pewnej wprawie można go blokować podczas jazdy.

Tu nie chodzi o wprawę. Przy ugiętym amortyzatorze mechaniczna blokada nie działa. Amor musi być całkowicie rozprostowany a jak siedzisz na rowerze to wideł się pod twoim ciężarem ugina.

Napisano

 

 

Tu nie chodzi o wprawę.
Tu chodzi TYLKO o wprawę. Ruch dźwigni blokady, w wypadku MLO obraca podłużną "nakrętkę/nasadkę", która albo jest wzdłuż otworu i w niego wpada (amor odblokowany) albo nie (amor zablokowany). Nie ma tam co zepsuć. Blokując amor w czasie jazdy trzeba zadbać o to, żeby nie był ugięty - tu właśnie potrzeba trochę wprawy.
Napisano

rozumiem że trzeba szybko podskoczyć z pedałów i w tym czasie zablokować :ninja:

Gdybym tak nie robił to bym nie pisał... Da radę tak zrobić.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...