panSocjolog Napisano 17 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2015 To sobie kupiłem koła Prawdopodobnie z powodu harców kuriera, przednia piasta przebiła karton i przy okazji trochę się zarysowała... I teraz pytanie - co z tym zrobić? Nieszczególnie mam ochotę odsyłać, koła są mi potrzebne. Opieprzyć sprzedającego i domagać się jakiegoś zadośćuczynienia? Można na tym w ogóle jeździć bez strachu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jahoo84 Napisano 17 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2015 Możesz mieć problem z późniejszą wymianą łożysk. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robertrobert1 Napisano 17 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2015 A sprawdzałeś czy się toczy? Mi wygląda na to, że będzie dodatkowe tarcie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
panSocjolog Napisano 17 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2015 /\ No właśnie. Temat w zasadzie do zamknięcia, koło się nie obraca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kaczorak Napisano 17 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2015 A spisałeś z kurierem "protokół szkody" ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
panSocjolog Napisano 17 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2015 Nie zauwazyłem tego przy odbiorze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kaczorak Napisano 17 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2015 "Protokół Szkody" jest podstawą do reklamacji. Skąd sklep ma teraz wiedzieć czy Ci koło nie spadło w domu na schody? Obawiam się że może być problem z egzekwowaniem reklamacji - obym się mylił ale pracowałem w firmie kurierskiej na obsłudze klienta indywidualnego i wiem że bez tego papierka bywają kłopoty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rulez Napisano 17 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2015 Nie zauwazyłem tego przy odbiorze. Takiej dziury nie zauważyłeś ? , uszkodzone jest uszczelnienie łożysk, szkoda to zakładać do roweru. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chudeusz09 Napisano 17 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2015 Spróbuj się skontaktować z kurierem i dogadać w kwestii spisania protokołu. Jak trafisz na kogoś konkretnego to można się dogadać, że jak będzie w okolicy to wpadnie. Inaczej może być duży problem z uznaniem reklamacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
panSocjolog Napisano 17 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2015 Spróbuj się skontaktować z kurierem i dogadać w kwestii spisania protokołu. Co też zrobiłem, ma wpaść i spisać protokół. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chudeusz09 Napisano 17 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2015 No to jest duża szansa na pozytywne załatwienie tematu . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SeventyThree Napisano 17 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2015 Swoja droga co sie z tym musialo dziac, ze az tak dostalo w d...pe? Uszkodzenie jest na tyle duze, ze nawet walac mlotkiem trzeba by sie postarac by osiagnac taki efekt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 17 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2015 Piasta powinna miec wlozone plastikowe zabezpieczenie do osi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.