Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

 

 

ja od paru dni latam na 1x11, perfekcjyjna zmiana biegów, w porównaniu do 9biegów zniana następuje momentalnie, słychać jednak pracę napędu, dodam że mam narrow wide z przodu i głównie zablokowany wózek, dziwi mnie dźwięk chrobotania przy perfekcyjnej zmianie biegów

Też przesiadłem sie z 9-tki na nowe XT 11rz. Mam 2x11 i te same spostrzeżenia- perfekcyjna i natychmiastowa zmiana biegów, ale dosyć głośna praca napędu.

Napisano

Różnica jest. Ja przechodziłem najpierw z 9 na 10 i wydaje mi się że tam był większy przeskok niż teraz po przejściu z 10 na 11.

Napisano

Różnica jest. Ja przechodziłem najpierw z 9 na 10 i wydaje mi się że tam był większy przeskok niż teraz po przejściu z 10 na 11.

 

Bo 10 i 11 to DynaSys i ciągnięcie linki 1:1 i to jest największa przewaga ;)

Napisano

Różnica jest. Ja przechodziłem najpierw z 9 na 10 i wydaje mi się że tam był większy przeskok niż teraz po przejściu z 10 na 11.

Czysta matematyka, dziesiąty bieg dla kasety 9rz stanowi +11.111% większego zakresu, a 11 bieg dla kasety 10rz to już "tylko" +10% większego zakresu  :icon_mrgreen:

 

Jakby to porównać do zmian w masie(+/- 10/11%) roweru to hoho

  • 2 tygodnie później...
Napisano

Co to ma do rzeczy? To temat o m8000 i pytanie o działanie poza deklarowanym przez Shimano zakresem pojemności a ty się chwalisz że Alvio działa w zakresie do jakiego zostało zaprojektowane, co swoją drogą jest dosyć oczywiste.

Napisano

Wina dużego przekosu łańcucha. Dzieje się tak na tych największych koronkach?

 

U mnie z N/W chrobocze na wszystkich przełożeniach ale tylko jak się przyciśnie.

Miałem już otwierać temat ale widzę, że to jednak norma.

W sumie po 200km już jest ciut lepiej.

Też zachodziłem jak to możliwe, że przy takich dźwiękach napęd pracuje tak idealnie.

Napisano

Najprawdopodobniej ale ciężko mi to stwierdzić, bo jak grucha to jakby w całym rowerze gruchało.

Zastanawiałem się czy może to też  ma związek z użyciem łańcucha kmc oraz faktu, że jednak n/w już ma 3k najechane i w sumie dedykowane pod 10sp

Napisano (edytowane)

Czyli blat jeździł wcześniej? U mnie nowe 11s hałasowało jak zarzynane na starym używanym w 10s blacie. Nie dotarło się przez 100km, w końcu się wkurzyłem i odwróciłem zębatkę tył na przód ;) Teraz napęd jest bezgłośny. Łańcuch też KMC.
(Hello są symetryczne i bez offsetu, w innych może być problem.)

Edytowane przez dran2
Napisano

nikt nie pomoże?

 

@COOLoo nikt nie pomoże bo nie sądzę by ktoś takie coś robił. Natomiast nie wydaje mi się by był jakikolwiek problem przy zejściu o tylko 2 zęby. 

  • 3 tygodnie później...
Napisano

najwieksza lipa w tym deore xt to brak radiatorow przy zciskach hamulcowych, u dystrybutora polskiego nie dostepne a z zagranicy no wlasnie jest mozliwosc sprowadzenia ale cena ciekawe jaka , czekam na maila w tej sprawie, zobaczy sie czy sie oplaca , czy zostanie kupno saint'a

Napisano

no i oto mi chodzilo dzieki za informacje , w zadnym sklepie nie mogli mi udzielic konkretnych info na ten temat a na forum zawsze mozna cos sie dowiedziec , wiem saint to juz przesada nie wiem po co mi czterotlokowe i 500zl mniej w kieszeni, skoro moja waga to 75 kg. deore XT wystarczy i cena przystepna.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...