Skocz do zawartości

[rower] Canyon Grand Canyon AL 5.9

Nooblike

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

Przymierzam się do zakupu pierwszego roweru, jako że jestem amatorem zdecydowałem się na HT lecz docelowo po nabyciu umiejętności planuję się przeżucić na Full'a. Na początek nie chciałbym wydawać jakiś kosmicznych kwot na rower a więcej przeznaczyć na lepszej jakości odzież. Mieszkam 15km od krakowa dlatego mój wybór padł na rowery MTB. Potrzebuję waszej porady czy wyżej wymieniony rower w temacie jest to dobra opcja na początek przygody i nauki? Czy na rynku znajduje się coś ciekawszego w tych pieniądzach. Dodatowo proszę o pomoc w dobrze rozmiaru 180cm, 70kg, 85cm 

Napisano

590 TT dla 185 cm?  Mam wprawdzie ciut więcej, ale sporo przejeździłem na TT 600 i komfortowo czułem się dopiero z mostkiem 120 mm.

A takie już chyba w ogóle wyszły ze sprzedaży.  Teraz trend to krótszy mostek i szeroka kiera.

Wybór generalnie dobry, tylko moim zdaniem w kierunku L.

Ponieważ mieszkasz niedaleko Krk, wyskocz może do kilku sklepów i przymierz rowery z TT (górną rurą) w okolicach od 590 do 620 mm i sam wybierz co najbardziej pasuje.

Napisano

Miałem okazję pojeździć 30min Kellysem Reyonem 50 z 2014 rozmiar ramy była to 19 i było okej nie wiem jakie jest tam to TT. Czy da się z Canyonem negocjować cany czy ceny są sztywne?

Napisano

Dostępność Canyona rozmiar M ok czerwca a rozmiar L ok maja oczywiście w kolorze czarno czerwono białym czyli tym który mnie interesuje. Jutro wracam z austrii i nie będę mieć czasu nic pomierzyć a pasowałobymi coś już kupić także prosiłbym o pomoc w rozmiarówce. Canyon nie daje pedałów w zestawie?

Napisano

Zamierzam również nabyć kask full faced i jakąś odzież z rękawiczkami oraz zwykłymi butami na razie bez SPD możecie mi coś przy okazji polecić abym nie przepłacił? 

Napisano

L będzie dla Ciebie za długa. Wejdź na stronę Canyon'a i odpal kalkulator rozmiaru. To powinno rozwiać wątpliwości.