grzesiowu Napisano 15 Kwietnia 2015 Napisano 15 Kwietnia 2015 witam zamówiłem amora, przyszedł ... jest jakiś upaprany i nie wiem co z tym fantem robić - czy się przejmować że może być nieszczelny czy po prosto olać. Amor nowy z dobrego sklepu dobrego producenta, kupiony od niemca bo cena była dobra ale odsyłać nie chcę jeśli nie jest to konieczne bo wiadomo kurier do rajchu wyjdzie ze 130zł co radzicie
grzesiowu Napisano 15 Kwietnia 2015 Autor Napisano 15 Kwietnia 2015 na razie nie mam jak fotnąć ... upaprane były dolne lagi ... wideł jest 2014 więc koło rou leżał w magazynie
Mod Team durnykot Napisano 15 Kwietnia 2015 Mod Team Napisano 15 Kwietnia 2015 kupiony od niemca Który pewnie płakał jak oddawał. Powodów "uciaprania"dolnych lag może być kilka, w tym nieszczelności. Może ów Niemiec wymieniał olej i się mu ulało nieco. Bez zdjęć to możemy gdybać do bólu.
grzesiowu Napisano 15 Kwietnia 2015 Autor Napisano 15 Kwietnia 2015 niemiec znaczy się sklep HiBike - nie miałem z nimi wcześniej żadnych zgrzytów i opinie mają pozytywne w necie właśnie się zastanawiam czy mogli w sklepie podjąć decyzję o zmianie oleju? Wideł nowy ...
Mod Team durnykot Napisano 15 Kwietnia 2015 Mod Team Napisano 15 Kwietnia 2015 Napisz do nich- HiBike raczej są dobrym sklepem. Wątpliwe,aby wymieniali olej. Zrób zdjęcia i opisz im sytuacje. Przy zwrotach gwarancyjnych raczej nie będą pobierać opłat kurierskich. Nie ma u nich opcji zwrotu? W Bike-Discount zwracałem towar na ich koszt.
grzesiowu Napisano 15 Kwietnia 2015 Autor Napisano 15 Kwietnia 2015 zwracam w ostateczności jak się okaże że nie jest w porządku, na razie jestem zdziwiony bo wcześniej kupowałem w swoim życiu 2 boksowe amory i zawsze były piękne lśniące i czyściutkie miał być nowy rower przed długim weekendem :-( https://dl.dropboxusercontent.com/u/92926970/sektor/IMG_6912.jpg https://dl.dropboxusercontent.com/u/92926970/sektor/IMG_6913.jpg
grzesiowu Napisano 16 Kwietnia 2015 Autor Napisano 16 Kwietnia 2015 Się pofatygowałem do speca naszego krakowskiego i usłyszałem że niesetety RSy mają taką jakość montażu i że coktóryś może puszczać szczególnie jak dłużej poleży w magazynie (mój wyprodukowano w IV2014). Polecił pojeździć kilkaset kilo i przeserwisować tyle
Mod Team durnykot Napisano 17 Kwietnia 2015 Mod Team Napisano 17 Kwietnia 2015 Prywatnie i tak napisałbym email do Sprzedawcy z prośbą o wyjaśnienie. Choć nie przekonuje mnie wyjaśnienie "Krakowskiego Speca".
grzesiowu Napisano 19 Kwietnia 2015 Autor Napisano 19 Kwietnia 2015 hibikeowi wrzuciłem już posta 3 albo 4 razy ... czekam na odp wnioski na razie mam takie że wysłali sprzęt nie patrząc w jakim jest stanie albo wysłali trefny świadomie
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.