Krychu0609 Napisano 14 Kwietnia 2015 Napisano 14 Kwietnia 2015 Cześć chciałbym złożyć rower z ramą amortyzowaną, więc pytanie trafia do was.Czy ta rama to jakiś marketowiec czy nie? sprzedawca napisał mi, że rama jest przystosowana do 100-160mm ale on miał 200mm i wyglądał tak Za wasze opinie bardzo dziękuje Krychu0609 EDIT-mam nadziej, że zdjęcia dobrze wklejone
Roonin Napisano 14 Kwietnia 2015 Napisano 14 Kwietnia 2015 Trudno znać wszystkie ramy na pamięć. W pierwszym momencie wygląda jak Prophet ale to nie to. Przede wszystkim do czego ma być ta rama? Bo na tym to wyjdzie tylko czołg.
Roonin Napisano 14 Kwietnia 2015 Napisano 14 Kwietnia 2015 Przede wszystkim ten damper co tam siedzi to mi wygląda na wyrób damperopodobny i ten zawias jakiś taki.....
Gość HydraulicznyCyborg Napisano 14 Kwietnia 2015 Napisano 14 Kwietnia 2015 przeciez to markeciak!! ta sprezyna i ten przedni zaczep "dampera" to przeciez marketowy szajs. nie ma takiego zbiorniczka obok sprezyny i tloka tłumienia powrotu wewnatrz sprezyny
adii22 Napisano 14 Kwietnia 2015 Napisano 14 Kwietnia 2015 Piękności, jeździłbym, aż by koła poodpadali Czyli niedługo. Market
MarcinGoluch Napisano 14 Kwietnia 2015 Napisano 14 Kwietnia 2015 Krótko żyjecie Cyborgu. Ale faktycznie ITB znany również jako ItalBike to klasyczny market.
Krychu0609 Napisano 14 Kwietnia 2015 Autor Napisano 14 Kwietnia 2015 Dobra czyli ITB odpada, a kojarzycie cannondale jekyll 400 bo mogę kupić drożej o 100zł z damperem burner rc i duro triple po tuningu. tylko rama, damper i amor?
adii22 Napisano 14 Kwietnia 2015 Napisano 14 Kwietnia 2015 Czy Ty starasz się zbudować tanio zjazdówkę ? Ten Cannon to najwyżej enduracz, zjazdówki z niego ukręcisz... Z resztą to stara rama, fajne retro można na tym zrobić, ale bez kasztanienia tego duro triple - czyli xcr (sprężyna + plastikowe ślizgi + lipne uszczelki + elastomer) z dwiema półkami. To nie zjazdówka...
adii22 Napisano 14 Kwietnia 2015 Napisano 14 Kwietnia 2015 Jaki masz budżet, wzrost i co rozumiesz przez enduro ?
Krychu0609 Napisano 14 Kwietnia 2015 Autor Napisano 14 Kwietnia 2015 mam 450zł na ramę i amor reszte wezme ze starego czyli: -koła 26' rodi rims dh, mocowanie na tarcze -kierownica(620mm) i mostek bop -hamulce avid bb5 tył 160mm przód 180mm (w planach 2x205mm) -korba shimano na 4 śruby(modelu nie pamiętam), pedały platformy vp -muszę kupić przerzutkę tył 8rz kupić bo na razie ss Enduro rozumiem tak, że trochę lekkiego fr, trochę xc i troszeczkę naprawde mało dirtu Mam ok 170cm wzrostu.
adii22 Napisano 14 Kwietnia 2015 Napisano 14 Kwietnia 2015 Za tę cenę to szczerze ciężko dobrego sztywniaka dostać (nowego), używany full który ogarnie to co napisałeś - praktycznie bez szans.. Samą ramę MOŻE by Ci się udało. Szukaj Krossa Sign FR z ostatnich lat albo coś innego prostego na jednym zawiasie. Przy odrobinie szczęścia uda Ci się nawet z daperem coś dorwać, ale nie licz, że będzie to idealny stan. Generalnie szukaj czegoś maksymalnie prostego, na jednym zawiasie. Na lepsze zawieszenia przyjdzie czas z większym budżetem.
Krychu0609 Napisano 14 Kwietnia 2015 Autor Napisano 14 Kwietnia 2015 a co powiesz o dangerous mike fr 3.0? słyszałem, że też dobre ramy bo za 350zł mogę mieć ramę +damper. Merida Stormbringer kick mało jest o tej ramie a jak już są opinie to raz takie raz takie
adriansocho Napisano 15 Kwietnia 2015 Napisano 15 Kwietnia 2015 A co to jest w tej ramie za suportem? Pozostałość po czymś? Moim zdaniem to nie jest ta najtańsza grupa rowerów supermercato czyli fulli za 450 pln, ale raczej klasa niższa. Ja już bym wolał szukać Krossa Sign FR.
Poochaty Napisano 15 Kwietnia 2015 Napisano 15 Kwietnia 2015 Za taką kasę to możesz ustrzelić co najwyżej sztywniaka ze sztycą, zaciskiem i sterami (raczej mało prawdopodobne, że podpasują ze starego roweru). Popatrz prawdzie w oczy - 350 zł za amortyzowaną ramę z damperem, to praktycznie po cenie złomu. Nawet, jeśli jest cała i niepopękana, to jest złomem pod względem łożysk i dampera. Nie łudź się, że trafisz za taką kasę okazję. Okazję to może trafiłbyś za 800 zl i mówię o samej ramie z damperem, bez amortyzatora. A tak jak pisali poprzednicy, jak masz na plastikowych ślizgach jeździć to bez sensu, bardziej się zrazisz i zepsujesz sobie opinię o tego typu jeździe.
Krychu0609 Napisano 15 Kwietnia 2015 Autor Napisano 15 Kwietnia 2015 poszedłem po ciosie i szukałem na olx ram i znalazłem takie coś http://olx.pl/oferta/kross-fr-set-raszta-czesci-dh-fr-CID767-ID9KbnN.html
adriansocho Napisano 15 Kwietnia 2015 Napisano 15 Kwietnia 2015 No prawie dobrze, tylko że jednak jest błąd po mojej stronie, nie przeczytałem wcześniejszej dyskusji o enduro, a zasugerowałem się tym, że ta pierwsza rama była z dwupółkowym widelcem. Moja uwaga o Krossie Sign FR powinna zostać zignorowana, średnio się będzie nadawać do enduro. Za ciężka i zbyt mało endurowa geometria. Do bujanej ramy ważny jest dobry damper w prawie doskonałym stanie technicznym, jeśli nie podołasz jego kosztom, to może lepiej w stronę sztywniaka? Tak dla informacji: całkiem dobrze sprawująca się i niezbyt ciężka rama Jamisa (-> moje rowery) kosztowała 800 pln, damper powietrzny z platformą kosztował jakieś 400 pln (dokładnie nie pamiętam, używany).
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.