Kos123 Napisano 13 Kwietnia 2015 Napisano 13 Kwietnia 2015 Witam mam pytanie czy kupujac specjalistyczny rower do extremalnej jazdy gorskiej z pelnym amortyzowaniem mozna go wykorzystywać do jazdy w plaskim terenie ? moze ma ktos doswiadczenie , i opisze plusy i minusy? Janek
Mod Team IvanMTB Napisano 13 Kwietnia 2015 Mod Team Napisano 13 Kwietnia 2015 Pewnie, że można. Dziś na ten przykład minąłem kolesia na Whyte G150. Koła 27.5 150/150. Wielkie klockowe opony, regulowana sztyca. Gość jechał tym po asfalcie, ewidentnie dojeżdżając do pracy... Można, czasem trzeba jak nie ma innej opcji. Sens i efektywność znikoma... Szacunek... I.
Leniu Napisano 13 Kwietnia 2015 Napisano 13 Kwietnia 2015 mam pytanie czy kupujac specjalistyczny rower do extremalnej jazdy gorskiej z pelnym amortyzowaniem mozna go wykorzystywać do jazdy w plaskim terenie ? Czy kupując Lamborghini można go wykorzystać do jazdy po polskich drogach? ...pewnie ze można tyle że "prawie nigdy" nie wykorzystasz go na 100%
Kos123 Napisano 13 Kwietnia 2015 Autor Napisano 13 Kwietnia 2015 Wszystko można tylko po co .... głownie z powodu ekonomicznego . by nie kupowac drugiego...
jasinski21444 Napisano 13 Kwietnia 2015 Napisano 13 Kwietnia 2015 Określ co to dokładnie za rower . Ciąganie maszyny do DH z Boxxerem czy innszym Foxem 40stką po asfalcie czy płaskim lesie nie ma najmniejszego sensu .
Kos123 Napisano 13 Kwietnia 2015 Autor Napisano 13 Kwietnia 2015 głownie z powodu ekonomicznego . by nie kupowac drugiego... focus http://wwww.katalogrowerowy.pl/produkt.php?id_produktu=1290
jasinski21444 Napisano 13 Kwietnia 2015 Napisano 13 Kwietnia 2015 Kąty jak na dzisiehsze czasy w kategorii AM , skok ciut duży ale ogólnie przy niekowadlastych oponach powinieneś dać rade . Zresztą , sam sie przekonaj . Dużo lepszym wyborem byłby HT
tobo Napisano 13 Kwietnia 2015 Napisano 13 Kwietnia 2015 Jeśli to mabyć jedyny rower a Ty: - zamierzasz go wykorzystywać także w terenie - stawiasz wysoko komfort jako kryterium To rower fs będzie dobrym rozwiązaniem. Z mojego doświadczenia wynika (naście lat na rowerze), że jeśli ktoś nie lubi być wytrząsany, nie przeszkadza mu nadwaga sprzętu ani gorsza efektywność pedałowania po równym to może wziąć fs. Ten jednak nawet jak na asfaltowe turlanie się jest przerośniętą krową
BikerLight Napisano 14 Kwietnia 2015 Napisano 14 Kwietnia 2015 Że też żaden producent nie wpadł jeszcze na pomysł wyprodukowania "miejskiego fulla", ewidentnie jest zapotrzebowanie A może wpadł?
siimon Napisano 14 Kwietnia 2015 Napisano 14 Kwietnia 2015 Wpadł i to nie jeden pewnie. Chociażby w decathlonie można takiego nabyć droga kupna.
cienkun Napisano 14 Kwietnia 2015 Napisano 14 Kwietnia 2015 głownie z powodu ekonomicznego . by nie kupowac drugiego... Stać Cię na rower za 12k, to myślę, że nie zrobi Ci wielkiej krzywdy, jak kupisz za 500zł używanego mieszczucha na miasto, a na fullu będziesz pomykał w terenie, tam gdzie jego miejsce...
BikerLight Napisano 14 Kwietnia 2015 Napisano 14 Kwietnia 2015 Wpadł i to nie jeden pewnie. Chociażby w decathlonie można takiego nabyć droga kupna. Ech i wygląda na to że kolejny mój świetny pomysł spalił na panewce Ale nie do końca o to chodziło, taki "miejski full" mógłby wyglądać znacznie agresywniej... jak XC tyle że ze skokiem 50/50 hihi. To byłby hit...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.