kross_bit Napisano 13 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2015 Hey Mama pytanie odnośnie tras w Gorcach. Chodzi mi o start ze Szczawy bo znalazłem sobie fajny Pensjonat na majówkę ale nie bardzo wiem jak wyglądają tresy. Właściciel polecił mi Gorc-Turbacz oraz na drugi dzień Mogielicę . Czy ktoś wie jak wygląda poziom trudności tych tras ? Nie ukrywam że jestem początkującym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...