Skocz do zawartości

[rower] Składany, używany, osprzęt pełne Deore (M590?) za 1300 zł

badmoon

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam wszystkich forumowiczów,

Ponieważ jest to mój pierwszy post, to wypada się przywitać. Na wstępie zaznaczę, że praktycznie w ogóle nie znam się na rowerach.

Potrzebuję Waszej opinii co do opłacalności zakupu składanego roweru trekkingowego widocznego na zdjęciach poniżej. Rower ma służyć do rekreacyjnej jazdy po ścieżkach rowerowych, częściowo asfaltowych, a częściowo szutrowych. Zdaję sobie sprawę, że minusem w takim przypadku będzie brak amortyzatora, który być może dokupię - zależy mi na wygodnej jeździe.

Co przekonuje mnie do tego roweru:

- ze zdjęć wygląda na bardzo zadbany, ale nie znam się na rowerach, więc proszę mnie wyprowadzić z błędu, jeśli odniosłem mylne wrażenie

- cały osprzęt jest chyba w jednej grupie, wygląda na M590

- poza uchwytem na bidon, ma akcesoria, na których mi zależy (błotniki, bagażnik, oświetlenie z dynamo w piaście)

- odpowiada mi jego design

Rama jest aluminiowa w rozmiarze 56cm, co przy mojej nodze o długości ok. 87cm powinno być chyba ok.

I jeszcze 2 krótkie pytania:

- czy można bez problemu zastosować w nim mostek z regulacją kąta nachylenia kierownicy, gdyby była dla mnie za daleko odsunięta, a jeśli można, to jak to wygląda cenowo

- czy będzie jakiś problem natury konstrukcyjnej z dołożeniem jakiegoś popularnego, niedrogiego amortyzatora - jak wspomniałem dla poprawienia komfortu na gruntowych drogach? Ważę 75kg, jeśli ma to znaczenie.

Będę wdzięczny za wszelkie sugestie,

Kuba.

P6203376_zps8b20019d.jpg

P6203377_zps919696e6.jpg

P6203378_zpsbe8192c9.jpg

P6203379_zpsba60bafb.jpg

P6203380_zps0280bca3.jpg

P6203381_zpsd0f44406.jpg

P6203382_zps0654ebe4.jpg

P6203383_zps6fe9aae1.jpg

P6203385_zps8fed0725.jpg

P6203387_zpsc6052028.jpg

P6203388_zps8bc9b9b5.jpg

P6203389_zps33191b7d.jpg

Napisano