xBlady Napisano 12 Kwietnia 2015 Napisano 12 Kwietnia 2015 Cześć, z racji tego iż przymierzam się do zakupu roweru online, chciałbym wiedzieć jak mniej więcej wygląda proces zwrotu roweru (w terminie 14 dni) i jak wygląda sprawa z gwarancją? Wiem, że powinienem pisać raczej do sprzedawcy ale interesują mnie wasze doświadczenia.
lordoza Napisano 16 Kwietnia 2015 Napisano 16 Kwietnia 2015 Zależy od polityki firmy, która wyprodukowała rower lub od sklepu w którym kupiłeś. W świetle prawa masz 14 dni na poinformowanie sklepu, że zwracasz towar jeżeli Ci nie pasuje. Później masz kolejne 14 dni na wysyłkę (na swój koszt). Jeżeli chodzi o reklamacje, to Kross z tego co wiem nie uwzględnia reklamacji, jeżeli rower został złożony poza autoryzowanym serwisem. Jeżeli natomiast masz książeczkę serwisową z naklejkami, to pierwszy lepszy serwis Krossa ma obowiązek przyjąć reklamacje. Na temat innych firm się nie wypowiadam, bo nie mam doświadczenia. Pozdrawiam.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.