Skocz do zawartości

[zwrot/gwarancja] Jak wygląda zwrot i wysyłanie roweru na gwarancje? (Kupiony online)


xBlady

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Cześć, z racji tego iż przymierzam się do zakupu roweru online, chciałbym wiedzieć jak mniej więcej wygląda proces zwrotu roweru (w terminie 14 dni) i jak wygląda sprawa z gwarancją? Wiem, że powinienem pisać raczej do sprzedawcy ale interesują mnie wasze doświadczenia.

Napisano

Zależy od polityki firmy, która wyprodukowała rower lub od sklepu w którym kupiłeś. W świetle prawa masz 14 dni na poinformowanie sklepu, że zwracasz towar jeżeli Ci nie pasuje. Później masz kolejne 14 dni na wysyłkę (na swój koszt).

Jeżeli chodzi o reklamacje, to Kross z tego co wiem nie uwzględnia reklamacji, jeżeli rower został złożony poza autoryzowanym serwisem. Jeżeli natomiast masz książeczkę serwisową z naklejkami, to pierwszy lepszy serwis Krossa ma obowiązek przyjąć reklamacje.

 

Na temat innych firm się nie wypowiadam, bo nie mam doświadczenia.

 

Pozdrawiam.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...