Skocz do zawartości

[dętki] spadające ciśnienie

k_luke

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, mam pytanko odnośnie spadającego ciśnienia w kołach – tzn. zauważyłem ostatnio taką sytuację: po tygodniu bez użytkowania roweru spadło mi znacząco ciśnienie powietrza w obu kołach… a więc napompowałem. Wybrałem się na przejażdżkę 2h – po 4 dniach bez używania roweru zauważyłem iż znowu spadło ciśnienie (może nie aż tak znacząco)… Moje pytanie jest następujące czy wysokie temperatury (rower jest na słońcu w godzinach porannych) mają wpływ na spadek ciśnienia w kołach, w tak szybkim czasie? Wcześniej przy niższych temperaturach nie zauważyłem takiego spadku ciśnienia… Jestem trochę „zielony” w tych problemach – po dłuższym rozbracie z rowerem, w tym roku zakupiłem Giant Sierra model 2005…

Napisano

Sprawdzales dokladnie czy nic detki nei przebilo i nic nie ma w oponie ? Ja wlasnie mialem tak samo i z tylu 1cm kolec siedzial ;] Ale.... nadal po kupnie nowych detek Maxissa WW spada mi cisnienie :/ , daje ok 3,5a spada ponizej 3 tak nawt 2,8 :/ , ktos moze sugestie czemu tak sie dzieje ? Waze tylko 65kg , full , jesli to ma znaczenie...

Napisano

Jeżeli jest stara (wytarta) dętka może ona nieznacznie przepuszczać ja swoja uzytkowałem pół roku po czym musiałem wymienić bo powietrze dosc szybko uciekało .... ale wymieniłem i jest dobrze :confused:

Napisano

U mnie też schodzi ale nie tak szybko, dętke z tyłu mam 2 miesięczną gdzieś kilka razy klejoną, pompuje 4,5 bara to po dwóch tyg jest 2,5 - 3 Myślicie że to wina niedokładnie przyklejonych łatek czy tak jak wyżej poprostu dętka jest do bani ??

Napisano

Chyba normalna sprawa... u mnie na dętkach Continental (nie są juz nowe) też schodzi powietrze trochę (tak do 2,5 gdzieś)... przestałem się tym przejmować...

Napisano