Skocz do zawartości

[rower] Unibike Flash czy Kross Evado 1.0?

EMIGON87

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

Nie znam się na rowerach. Poszukuję sprzętu głównie na codzienne dojazdy do pracy (10 km w jedną stronę). Dojazd w głównej mierze po terenach miejskich. Chciałbym również jeździć w lato tym rowerem rekreacyjnie po jakiś pagórkach, lasach, nad jezioro. Ogólnie teren niezabudowany. W razie czego gdybym jechał gdzieś na wczasy (poza wysokimi górami) to również chciałbym móc na nim pojeździć. Z tego co udało mi się poczytać najbardziej odpowiedni typ roweru dla mnie to cross. Nie mam dużych wymagań, poszukuję coś w granicach 1000 zł, ewentualnie trochę ponad.

W sklepach rowerowych w mojej okolicy zaproponowano mi dwa rowery:

UNIBIKE 2015 - NAJLEPSZE ROWERY BYDGOSZCZ - FLASH GTS  w cenie 1399 zł

Evado 1.0 | Kross - Rower górski, rowery trekkingowe, rowery miejskie  w cenie 1299 zł

Podobno Flash jest lepszy z uwagi na osprzęt. Bardzo proszę o porównanie tych dwóch modeli. Czy warto dopłacać te 100 zł czy nie zrobi mi to szczególnie dużej różnicy? Czy te rowery są adekwatne cena/jakość?

Z góry dziękuję za wszelkie odpowiedzi.

Napisano

Żaden z nich. Unibike może ma trochę lepszy osprzęt, ale i tak poniżej możliwości...

W tej cenie markowego roweru raczej nie dostaniesz. Poszukaj na allegro Lazaro Integral lub Kands Maestro - niestety dostepne tylko online, ale w tej cenie trudno o coś lepszego.

Napisano

Przez Internet - wiadomo. W lepszej cenie - lepsze parametry. Ale mimo wszystko wolałbym kupić coś na miejscu. Mam możliwość zobaczyć, dotknąć, przymierzyć rower. Muszę mieć pewność, że będę się na nim dobrze czuć.

Wcześniej rozważałem też ten rower: http://www.decathlon.pl/rower-gorski-rockrider-340-black-blue-id_8302231.html

Ale nie jestem pewien czy jest on odpowiednio dostosowany do moich potrzeb (miasto oraz tereny niezabudowane).