Skocz do zawartości

[wycieczka] Kamień - Morskie Oko 200 km szlakiem i z powrotem

wluczykijpodkarpacie

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, zamierzam się wybrać szlakiem turystycznym z okolic Krempnej lub Gorlic do samych Tatr, wyprawę miałem realizować rok temu lecz wypadła mi praca i niemiałem czasu, trasa którą chcę przebyć to plus minus 200 km licząc od Krempnej do dokładnie Morskiego Oka jęsli chodzi o sam szlak nie doliczając dojazdów do spania itp.  Wyprawę zamierzam rozpocząć gdy nadejdą ciepłe dni i w miarę ciepłe noce, czy byłby ktoś może chętny mi towarzyszyć? Jeśli tak proszę o kontakt,  nie jestem profesjonalistą i nie jeżdże zawodowo, lecz jazda po górach nie jest mi obca, tak więc tempo relaksacyjne. Mam 25 lat i o takiej wycieczce myślałem nie jeden dzień wstecz, może ktoś mógłby mi udzielić jakichś rad odnośnie wycieczki z góry dzięki

Szczegóły do omówienia z osobą zainteresowaną wycieczką

Aha, to trza będzie delikatnie nagiąć bo przecież nie zostawie roweru "gdzieś tam"  Ten zakaz jest ogólnie dla całego parku?

Co do ekwipunku może mi ktoś doradzić co mógłbym wziąć jeszcze mam na razie: zapasową dętkę, łatki, wieloklucz, zapasowe klocki hamulcowe(myślę by wziąć płyn do hamilców w razie czego), db światła na przód, i to chyba wszystko jeśli chodzi o rower i sprzęt

Rower możesz zostawić na parkingu na Palenicy Białczańskiej (jak pogadasz z cieciami z budek to może ktoś przypilnuje ale pewności Ci nie dam bo sam jej nie mam) - a potem z buta na Morskie Oko ale jak już tam będziesz to warto poświęcić 2-3h więcej na wejście trochę wyżej i zobaczenie Czarnego Stawu pod Rysami. Dużo mniej osób a widoki bajkowe na całe Morskie Oko i Dolinę Rybiego Potoku.