z0neee Napisano 8 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2015 Mam pewnie problem z amorkiem jak w tytule. Przeprowadziłem mu serwis tj. kupiłem nowe uszczelki kurzowe (oryginalne) + olejowe (nieoryginalne), wszystko łatwo poszło elegancko. Nalałem tak, że zostało około 2 cm do gwintu ale dziwnie ten amorek chodził to dolałem praktycznie do gwintu ale nadal nie jestem zadowolony coś nie chodzi za płynnie. Gdzie popełniłem błąd? Nie używałem żadnych smarów, tuleje w dobrym stanie. Aha olej jaki wlałem to 5W motorex a riderka waży około 55 kg. Ile należy tego oleju nalać i jak go lać - amorek ma być ugięty (w sumie sam się chowa bo nie ma ciśnienia) ? Z góry dziękuję za odpowiedz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.