Abihabi87 Napisano 8 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2015 Siema Mam problem w moim tylnym zacisku slx 675 ,że jeden z tłok się nie wysuwa, czyli pozostaje w swojej pozycji gdy klamka jest wciśnięta. Podczas jazdy objawia się to małą mocą hamowania oraz przy mocnym naciśnięciu klamki jest uczucie jak by koło schodziło na bok, jest to wytłumaczalne ,że tylko jeden klocek pcha tarczę i dlatego taki efekt. Jakieś porady ? ewentualnie jestem przygotowany na wymianę zacisku na nowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ychu Napisano 8 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2015 Rozbierz i wyczyść zacisk. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 8 Kwietnia 2015 Mod Team Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2015 Jest to czynność prosta, nie wymagająca specjalnych narzędzi, o ile sie ma zestaw do zalewania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Abihabi87 Napisano 8 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2015 Rozbierz i wyczyść zacisk. możesz opisać cały ten proces krok po kroku albo dać linka do jakiegoś filmiku lub artykułu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jasinski21444 Napisano 8 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2015 1. Demontujesz wsio z roweru 2. Wyciągasz klocki 3. Wypompowujesz troche tłoczek za pomocą klamki 4. Rozkręcasz zacisk lub pompujesz klamką aż wypadnie ten mniej ruchliwy tłoczek jednocześnie trzymając drugi za pomocą zipa albo jakiegoś płaskiego przedmiotu 5. Czyścisz , smarujesz olejem mineralnym 6. Wkładasz tłoczek na swoje miejsce i przelewasz hamulec 7. Wracasz do punktu czwartego i robisz to samo z drugim tloczkiem . 8 . Przelewasz hamulec znowu i gotowe . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ychu Napisano 9 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2015 Proszę. Co prawda na przykładzie formuły , ale wygląda to tak samo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mambemamija Napisano 9 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2015 (edytowane) to som tak budżetowe hample że naprawa jest nieopłacalna. Kup lepiej deorki 615. Ja na nich jeżdżę i som niedozajechania Edytowane 9 Kwietnia 2015 przez mambemamija Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adriansocho Napisano 9 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2015 A kto mówi o naprawie? To prosta czynność konserwacyjna, w serwisie pewnie by to zrobili w 15 minut (bo następny rower czeka). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leniwyzaskroniec Napisano 9 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2015 mambemamija próbuje zrozumieć Twój post, ale mi sie nie udaje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ychu Napisano 9 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2015 mambemamija próbuje zrozumieć Twój post, ale mi sie nie udaje. Mi też. Mamba bez obrazy , ale ortografia poziom zerówka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Andrew Napisano 12 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2015 Tłok mógł się zaciąć z powodu zabrudzenia, ale przesuwanie koła w bok spowodowane jest niewłaściwym naciągiem szprych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.