Skocz do zawartości

[rower] Enduro składanie! --- pomoc

KamilPSv

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam :)
Z góry przepraszam za umieszczenie w tym temacie postu ale nie wiem gdzie go wsadzić :/ proszę admina o przeniesienie do odpowiedniego tematu.
Przejdźmy do tematu.
Chciałem kupić rower do DH ale wyczytałem że taki rower to wyłącznie do zjazdów a chciałbym jeździć nim również "po mieście".
I dowiedziałem się że o wiele lepszy byłby rower do Enduro..
A że jestem zielony w temacie składania, a nie chce kupować całego, prosiłbym o opisanie całego procesu tego składania i w ogóle. Wiem ze mogę tutaj zostać "zbesztany" za to no ale cóż.. Opisanie części, polecenie czegoś, budżet sądzę że nie zbyt ograniczony ponieważ chce go składać trochę czasu ;) najlepiej jak najmniej. Jeszcze raz: o etapy składnia, co i jak, i najlepiej coś polecić ;)
Pozdrawiam.

Napisano

Dziękuje za odpowiedź. A może znasz kogoś kto potrafiłby mi doradzić, coś pomóc?
A co do czytania to właśnie znalazłem trochę i czytam ;)

Napisano

Co znaczy dla Ciebie enduro?

Jak miałby ten składany rower wyglądać?

Tak czy inaczej potrzebne określenie sumy na całość lub poszczególne części.

• Mod Team
Napisano

Zasada jest prosta, trzeba coś wiedzieć aby być w stanie zadać sensowne pytanie, musisz uzupełnić swoje informacje o te najbardziej podstawowe. Rower do DH nadaje się do jazdy po mieście mniej więcej jak wywrotka na autostradę. Enduro to jednak wciąż nie DH. Musisz się określi czego i za ile oczekujesz, wtedy można nad czymś myśleć.

Napisano

No szukam czegoś na "górskie szlaki". Nie typowe zjazdy DH ale również czegoś do drogi asfaltowej..
Cena 3000/4000 Zł. Tak, tak.. wiem troszkę mało. Można tą cenę troszkę wyciągnać o 100/200 zł..
I przede wszystkim nie szukam roweru do "ONLY DH". Raczej Enduro które znajduje się miedzy DH i XC ;)

Napisano