Skocz do zawartości

[Opony] asfalt ale też las - 100kg wagi


Masiarz

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam , posiadam rower Giant Terrago 2 . W przyszlym tygodniu oddaję go do serwisu aby przygotowac go do sezonu . Na dzien dzisiejszy wiem ze musze wymienic opony , z tym wlasnie zwracam sie do was .

Najczesciej wybieram sie w dlugie trasy asfaltowe ale z uwagi na miejsce zamieszkanie czesto przejadę przez las , skoczę na hopie czy zjadę ze stromej górki . Chciałbym wybrac odpowiednie opony jednak od 5 dni przegladam allegro i nie znalazlem nic co by mnie przekonalo . Mysle ze post na forum rozwieje moje dylematy :) Zdazylem doczytac ze powinienem zaopatrzyc sie w opony typu semi slick . Przyznam ze moim faworytem były te opony http://allegro.pl/opony-opona-maxxis-wormdrive-26-x-1-90-semi-slick-i5196573470.html jednak po przeczytaniu jednej z recenzji dowiedziałem się że po 4000km opony są do wywalenia a dla osób ciężkich ( ważę 100kg i mam 190cm wzrostu) stanowczo odradzane . 

 

W związku z tym , co polecacie :) ? Potrzebuję dwoch opon do Giant'a Terrago 2 . Budżet na obie to około 200zł . 

Napisano

teren do jazdy podobny, waga również - może więc podsunę te między którymi sam się zastanawiałem - Continental Race King bądź Maxxis Icon. Obie szybkie zarówno na twardym jak i w terenie, w budżet też pasują :) każda ma swoje wady i zalety

Napisano

Najczesciej wybieram sie w dlugie trasy asfaltowe ale z uwagi na miejsce zamieszkanie czesto przejadę przez las ,

/.../

 jednak po przeczytaniu jednej z recenzji dowiedziałem się że po 4000km opony są do wywalenia a dla osób ciężkich ( ważę 100kg i mam 190cm wzrostu) stanowczo odradzane . 

 

W związku z tym , co polecacie :) ? Potrzebuję dwoch opon do Giant'a Terrago 2 . Budżet na obie to około 200zł . 

Ja proponuję Continental Travel Contact.

http://poradyzbagazemprzezswiat.blogspot.com/2015/01/opony-dla-sakwiarza.html

Oponka idealnie wpasowuje się do Twoich potrzeb chociaż lekko wykracza po za budżet. Ale wiadomo ...nie ma towaru taniego i dobrego. :woot:

Napisano

Budzet przekraczaja z wysylka o 6zl wiec bez przesady :) A nie uwazasz ze sa troche ciezkie ? Łączna waga 1,4kg :/ 


Przyznam szczerze ze w oko wpadł mi Race King Continentala jednak gdzies wyczytalem ze jest to opona tylna . To jakas bujda czy faktycznie do przodu musze miec cos innego ? Jesli tak to co ? 


Zamowilem Race King'i :) Dziekuje bardzo za pomoc ! 

Napisano

Race King Continental to opona do maratonów. Jej bieżnik kompletnie nie ma uzasadnienia na szosę.

 

Continental Travel Contact ma wysoką masę bo ma solidną wkładkę antyprzebiciową oraz bardzo trudno ścierającą się warstwę czołową.

 

Ja bym zastosował kombinację tych dwóch opon i Race Kinga założył na front.

Napisano

jak Kolega wyżej pisze na front opona z agresywniejszym bieżnikiem lepiej trzyma siędrogi na piachach i w deszczu; zaś na tył zdecydowanie opona semi slick z delikatnym bieżnikiem i z wkładką antyprzebiciową.

Opony z ową wkładką mająniestety jedną wadę są cięższe od standardowych ale za to zapomnisz o łapaniu "laczków"

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...